دي ماريا: به چند ماه ناکامي پايان دادم
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 13:47 | نویسنده : Amir

دي ماريا پس از بازي درخشان خود برابر والنيسا گفت: از خدا سپاسگزارم . به چند ماه ناکامي خود براي رئال مادريد پايان دادم و توانستم با يک بازي خوب منتقدانم را وادار به سکوت کنم.


دي ماريا پس از پيروزي پر گل پنج بر صفر رئال مادريد برابر والنسيا که با دو گل او به دست آمد گفت: از خدا سپاسگزارم که توانستم پس از چند ماه ناکامي ام پايان دهم. اما بازي سختي برابر همين والنسيا در جام حذفي داريم. بازي چند روز ديگرمان برابر والنسيا داستان ديگري خواهد داشت و بسيار سخت خواهد بود.

دي ماريا درباره اين که آيا ژوزه مورينيو در بازي‌هاي قبلي از او انتقاد مي‌کرده است ؟ گفت: مورينيو هر چيزي که بايد بگويد را مي‌گويد. من هم مي‌دانم که چه زماني بايد صحبت کنم و چه زماني بازي خود را انجام دهم.

دي ماريا درباره شايعات مطبوعات درباره اين که پس از تساوي رئال مادريد برابر اوساسونا او مورينيو را مسئول اين تساوي عنوان کرده بود گفت: روزنامه‌ها مطالبي است را منتشر مي کنند که صحت ندارد و باعث مي‌شود جنجال به پا شود. من چنين مطالبي که روزنامه‌ها ادعا کردند را نگفته‌ام.

دي ماريا همچنين درباره گفته‌هاي هفته‌ گذشته مبني بر اين که اشتباه‌هات داوران عليه رئال مادريد سهوي نيست، گفت: منظورم آنچه که در مطبوعات بيان شد، نبود. رسانه‌ها از حرف‌هاي من بد برداشت کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ