کي‌روش: تقويم مسابقات ليگ بايد مشخص شود
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 14:8 | نویسنده : Amir

کارلوس کي‌روش با تاکيد بر اين که اردوهاي تيم ملي بايد با تمامي بازيکنان برگزار شود، گفت: اگر قرار باشد اردوها را بدون حضور تمامي ملي‌پوشان برگزار کنيم، ترجيح مي‌دهم،‌ تمريني برگزار نشود.

سرمربي تيم ملي فوتبال پس از جلسه امروز (دوشنبه) با کفاشيان و تاج اظهار کرد: جلسه خوب و مثبتي بود. هدف اين بود که مسايل مدنظرم را مطرح کنم و بتوانيم برنامه‌ريزي خوبي براي برگزاري اردوهاي تيم ملي و همچنين مسابقات ليگ داشته باشيم. مسايل مختلفي بررسي شد، اما مهم‌ترين نتيجه‌ اين بود که کفاشيان 10 روز وقت داد که تمامي برنامه‌هاي تيم ملي و تقويم مسابقات ليگ از الان تا انتهاي اين بازي‌ها مشخص شود.

وي گفت: اين اتفاق بسيار خوب خواهد بود و براي تيم ملي، باشگاه‌ها و تمامي دست اندرکاران فوتبال اعم از رسانه‌ها و ... خوب است که از الان برنامه مسابقات تيم ملي و مسابقات باشگاهي را بدانند و مشخص شود چه زماني بازي‌ها تمام مي‌شود و برنامه آن از الان تا انتها دقيقا چگونه است. اين موضوع از اين جهت اهميت دارد که از درگيري برنامه‌هاي تيم ملي و مسابقات باشگاهي جلوگيري مي‌شود.

کي‌روش گفت: پس هدف اصلي جلسه امروز رسيدن به هماهنگي هاي لازم بود، چون غير ممکن است که بدون داشتن يک برنامه مدون اردوها را برگزار کرد. نمي‌شود براي تيم ملي برنامه‌ريزي کنيم، اما برنامه مسابقات ليگ را ندانيم. کفاشيان و تاج هم در اين جلسه در شکل گيري اين برنامه تاکيد داشتند. پس از الان منتظر باشيد. تا اين برنامه تا حداکثر 10 روز ديگر اعلام شود. يکي ديگر از مهم‌ترين دستاورد اين جلسه اين بود که مشخص شد اولويت تيم ملي است و البته شکي در اين نيست.

کي‌روش گفت: ما وقت نداريم اشتباهاتي که فصل گذشته افتاد را جبران کنيم. ما نمي‌توانيم اردوهايي را برگزار کنيم که تمام بازيکنان را در اختيار نداشته باشيم يا اين که بازيکنان باشند و اردويي نگذاريم. ما نمي‌توانيم بازي‌هاي مهم خرداد ماه را از دست بدهيم و براي موفقيت در آن بازي‌ها بايد تمامي ملي‌پوشان در اردو باشند. اگر قرار باشد آنها را نداشته باشيم، بهتر است اردوي هم برگزار نکنيم.

وي با تاکيد بر اين که نبايد اتفاقات سال پيش تکرار شود، ادامه داد: آن اتفاقات نبايد باز هم براي برنامه‌هاي ما رخ دهد. اتفاقي که باعث شد به خاطر فشار مسابقات ليگ بازيکنان خسته به تيم ملي بيايند. فعاليت بازيکنان در ليگ و ليگ قهرمانان آسيا که باعث مي‌شود سفرهاي زيادي هم داشته باشند، آنها را خسته مي‌کند. اين اتفاق ديگر نبايد رخ دهد. اميدوارم در 10 روز آينده بهترين تصميم را بگيريم.

به گزارش ايسنا، کي‌روش در واکنش به اين که بهترين تصميم از نظر شما چيست؟ گفت: بهترين تصميم اين است که بهترين راه را براي آماده سازي تيم ملي در نظر بگيريم. مثالي از سال گذشته مي‌زنم که آن زمان با وجود هزينه‌هاي زيادي براي برگزاري اردوهاي تيم ملي، ميني کمپ‌ها، بازي‌هاي دوستانه و ... انجام شد، اما در اواسط آن اردوهايي برگزار کرديم که بازيکنان را به طور کامل در اختيار نداشتيم. ديگر نبايد چنين اردوهايي برگزار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ