کي‌روش وسازمان ليگ بازبه نتيجه‌ نرسيدند
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 14:9 | نویسنده : Amir

نشست کارلوس کي‌روش با مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ باز بدون نتيجه‌ به پايان رسيد.

مهدي تاج پس از جلسه امروز (دوشنبه) مديران فدراسيون فوتبال و کارلوس کي‌روش در جمع خبرنگاران گفت: در اين جلسه کي‌روش ، نمازي، کاسپار، بنده، علي کاظمي، کفاشيان و نبي حضور داشتند که درباره ادامه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و هماهنگي با برنامه‌هاي تيم ملي به جهت آماده سازي اين تيم در مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني صحبت کرديم.

وي گفت: کي‌روش حرف درستي مي زد و مي‌گفت ما تاکنون دو نتيجه‌ را از دست داده‌ايم و الان بايد به صورت جدي بجنگيم. چون نه صعودمان مشخص است و نه سقوط. ما با پشتيباني جدي مي‌توانيم به جام جهاني صعود کنيم، حتي به صورت تيم اول. او از ما مي‌خواست کمک کنيم و اين موضوع را در برنامه‌هاي مان ببينيم. از طرفي ما هم شرايط ليگ را مطالعه مي‌کنيم و معتقديم نبايد ليگ را چند پاره کرد. به علاوه وقتي ليگ پويايي داشته باشيم قطعا به تيم ملي کمک مي‌شود. ما دو ساعت جلسه داشتيم و صحبت‌هاي مفصلي شد، اما به نتيجه‌ نهايي و قطعي نرسيديم.

وي افزود: ما معتقديم ليگ با برنامه خودش جلو برود، اما قرار شد طي 10 روز سازمان ليگ و کادر فني تيم ملي جلسات ديگري با هم داشته باشند و توافقاتي ميانشان حاصل شود. ما تا هفته‌ 27 ليگ را تعطيل نمي‌کنيم و به دنبال اين هستيم که ليگ را زودتر تمام کنيم.

تاج گفت: با جدولي که من از ليگ برتر ديدم اطمينان دارم مي‌توانم مسابقات را در نيمه اول ارديبهشت ماه تمام کنم. اما کي‌روش هم انتظاراتي دارد که درست است. او مي‌گفت قطر 45 روز مسابقاتش را به خاطر تيم ملي تعطيل کرده، لبنان هم از الان تعطيل کرده است.

وي در واکنش به اين که مگر کره جنوبي و ازبکستان رقباي اصلي ما نيستند، گفت: به هر حال کي‌روش درباره اين دو تيم صحبت کرد.

سرپرست سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال که ظاهرا کي‌روش گفته اگر برنامه‌ها اين گونه باشد مسئوليتي در تيم ملي نمي پذيرد، گفت: به هر حال من مسئول تيم ملي نيستم. اگر ما آن دو بازي مقابل ازبکستان و لبنان را برده بوديم شايد کار به اينجاها نمي‌کشيد. از طرفي هم بايد به کي‌روش حق داد، ما بايد طي 10 روز ببينيم تا چقدر مي‌شود مسابقات را عقب و جلو کرد تا از آن بهره‌برداري خوبي بکنيم.

تاج در واکنش به اين که چطور مي‌توانيد اين کار را کنيد گفت: ما 10 صندلي با يازده نفر داريم، بايد در زماني معين همه بازي‌ها برگزار شود که نمي‌توان همه برنامه‌ها را در آن گنجاند. متاسفانه AFC بر اساس بازي‌هاي غرب آسيا برنامه‌ريزي مي‌کند و تيم‌هاي غرب آسيا خيلي ضربه مي‌بينند. ما دو بازي مهم در جام ملت‌هاي آسيا داريم که تقويم آن لابه لاي ليگ قهرمانان آسيا است. فکر مي‌کنم در پايان بتوانيم کي‌روش را راضي کنيم و راه حلي براي اين موضوع پيدا کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که نظر کي‌روش بالاخره در اين باره چيست و چه مي‌خواهد، گفت: کي‌روش انتظار داشت مابين مسابقات مثلا ملي‌پوشان را دو روز در اختيارش قرار دهيم که اين حرف اساسا عملي نيست و با او صحبت کرديم و خوشبختانه پذيرفت که چنين کاري نمي‌شود کرد. او با اين موضع گيري جلو آمد و ما هم يک قدم جلو مي رويم تا موضوعات حل شود. خوشبختانه تاکنون عقب ماندگي در ليگ نداشتيم و سعي مي‌کنيم تا هفته‌ 27 برنامه‌ها بدون تغيير جلو برود. ممکن است تنها دو سه جابجايي داشته باشيم که بايد ببينيم که آنها را چگونه مي‌توان عملي کرد. کي‌روش به ما گفت اولويت شما بين ليگ قهرمانان آسيا و تيم ملي کدام است؟ که ما هم گفتيم تيم ملي، بين ليگ قهرمانان آسيا و مسابقات داخلي کدام است، که ما هم گفتيم ليگ قهرمانان آسيا بعد گفت خب همين را در مطالعات بگنجانيد.

تاج تاکيد کرد: کي‌روش انتظار ندارد که ليگ را تعطيل کنيم. اما او مدام به فکر سه بازي حساس خرداد ماه است.

وي در ادامه به خبرنگار ايسنا گفت: هر خروجي که پس از مهلت 10 روزه مطرح شود، من بايد آن را در جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ طرح کنم و اعضا را در جريان بگذارم.

سرپرست سازمان ليگ درباره برنامه‌هاي اين سازمان براي بازي داربي گفت: طبق برنامه‌اي که ما داريم قرار است درهاي ورزشگاه آزادي در ساعت 11:30 بر روي تماشاگران باز شود 27 مورد درباره داربي مصوب شده که الان به شوراي تامين مي روم تا آنها را نهايي کنم. برنامه ما اين است که کسي شب قبل از داربي به ورزشگاه نيايد چون دليلي ندارد که اين کار را انجام دهند. با شهرداري منطقه 22 صحبت کرده‌ايم تا تمهيداتي بيانديشند. اگر کسي نيايد بهتر است. به هر حال شرايط ممکن است طوري شود که درها را ساعت 7 صبح باز کنيم. مطمئنا از تماشاگران هم پذيرايي خواهيم کرد. بليت‌هاي داربي چاپ شده، اما گنجايش ورزشگاه 100 هزار نفر نيست.

وي درباره مشکلي که بين او و عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان پيش آمده گفت: استقلال درخواستي از من داشت که خواسته بود به خاطر شرايط پروازي بازي‌اش مقابل ملوان نيم ساعت جابجا شود که من مخالفت کردم. شخصي که پيش من بود درخواستي را درباره سپاهان مطرح کرد که من گفتم با آن هم مخالفت مي‌کنم، به خصوص اگر سپاهان باشد، منظورم اين بود که کسي فکر نکند چون من اصفهاني هستم و سال‌ها در سپاهان بوده ام الان شرايط ديگري براي اين تيم قائل شوم.

وي در پايان گفت: آن طور که من مي‌دانم کفاشيان براي انتخاب من به عنوان سرپرست سازمان ليگ موافقت هيات رئيسه فدراسيون را گرفته بوده است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ