نکونام: با اوساسونا به توافق کامل رسيده بودم
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 14:11 | نویسنده : Amir

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران از توافقش با اوساسونا براي بازي در اين تيم گفت: "در حالي که قرار بود، دوباره به اوساسونا برگردم، نظر مديرعاملش عوض شد."

جواد نکونام در حاشيه جلسه هماهنگي سازمان ليگ فوتبال و سرمربي تيم ملي در جمع خبرنگاران درباره خداحافظي سيدمهدي رحمتي از تيم ملي فوتبال و صحبت‌هايي که درباره اختلاف او با دروازه‌بان تيم ملي مطرح مي‌شود، توضيح داد: درباره خودم مي‌توانم صحبت کنم. شما هم به اين بحث‌ها توجه نکنيد. مگر مي‌شود، دو نفر با هم مشکل نداشته باشند؟ با اين همه الان با هم رفيقيم و حرف مي‌زنيم. سن‌مان هم طوري نيست که بخواهيم حاشيه‌ها را پخش کنيم. ما زبان داريم و همه چيز با صحبت حل مي‌شود. الان هم حل شده است.

وي ادامه داد: در مورد کاپيتاني هم مي‌گفتند که نکونام به دنبال بازوبند است اما الان همه چيز روشن شده. من و رحمتي نه قهر هستيم و نه دعوا داريم. به عنوان بازيکن حرفه‌اي اين حرف‌ها را مي‌زنم. درباره خداحافظي رحمتي هم او چيزي به من نگفته و قطعا زماني که تيم ملي به او نياز داشته باشد، بازي مي‌کند، همان طور که وحيد هاشميان با يک "همت ملي" به تيم ملي آمد.

بازيکن سابق اوساسونا همچنين درباره مذاکراتي که با اين باشگاه داشته، عنوان کرد: صحبت‌هايي را با مديرعامل اوساسونا داشته‌ و حتي به توافق کامل رسيده‌ بودم اما نمي‌دانم چرا به يکباره مديرعامل اوساسونا گفت، نکونام را نمي‌گيريم و اين انتقال منتفي است.

بازيکن استقلال تهران همچنين درباره داربي اين هفته‌ بيان کرد: داربي هم ديدار سختي است. اميدوارم بازي خوبي باشد و براي هيچ کس اتفاقي نيفتد.

نکونام همچنين درباره غيبت علي کريمي در بازي روز جمعه به دليل مصدوميت گفت: آرزوي سلامتي براي کريمي دارم،‌ چون سلامتي‌اش از هر چيزي مهم‌تر است و يک بازي مهم نيست. اميدوارم هر چه زودتر خوب شود و در ادامه بازي‌هاي نيم فصل براي پرسپوليس به ميدان برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ