هافبک ملي‌پوش مقدونيه‌ به پرسپوليس پيوست
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 15:14 | نویسنده : Amir

هافبک ملي‌پوش مقدونيه اي پس از تاييد يحيي گل محمدي، با باشگاه پرسپوليس قرارداد بست.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، "ولاتکو گروز دانوسکي" بازيکن مقدونيه‌اي تيم ليائونينگ چين با انجام تست پزشکي با باشگاه پرسپوليس قرارداد بست. اين بازيکن مقدونيه‌اي سابقه 50 بازي در تيم ملي کشورش را دارد و امسال در تيم ليائونينگ چين که به عنوان دهم رقابت‌هاي سوپر ليگ چين دست پيدا کرده است، 25 بازي انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

اين بازيکن 29 ساله که 176 سانتي متر قد دارد، از 18سالگي به عضويت تيم ملي کشورش در آمد و در سال 2002 به عنوان بهترين بازيکن جوان مقدونيه انتخاب شد.

ولاتکو گروز دانوسکي که نزديک به 200 بازي در ليگ قبرس، مقدونيه و صربستان انجام داده است، سابقه بازي در تيم داماش دورود را هم دارد که ثمره اين حضور 19 بازي و 6 گل زده بوده است.

او که سابقه قهرماني در ليگ قبرس و مقدونيه را دارد، توانايي بازي در چند پست خط مياني در مرکز زمين و کناره ها را داشته و پس از تائيد فني از سوي يحيي گل محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بر اساس فيلم بازي، به تهران سفر کرده و تست پزشکي را هم انجام داده است.

ولاتکو بر سر قرارداد با باشگاه به توافق نهايي رسيده و حتي درخواست ITC وي نيز از سوي واحد امور بين الملل باشگاه انجام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ