اطلاعيه باشگاه پرسپوليس در جواب کي‌روش
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 15:16 | نویسنده : Amir

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد پاسخ اظهارات قبلي و اخير کارلوس کي‌روش بعد از داربي داده خواهد شد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در اطلاعيه باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس آمده است: کارلوس کي‌روش امروز در مصاحبه‌اي مجددا درباره ضربه خوردن تيم ملي از پرسپوليس، ملاقات‌هايش با مدير باشگاه پرسپوليس و ساير مسائل مربوط به آن مطالبي را بيان کرده است که قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند، چرا که ايشان فقط يک روي سکه را ديده و سعي کرده بار ديگر با استفاده از نام پرسپوليس و شرايط آن در فصل جاري به نوعي ناکامي‌هاي خود و تيم ملي را توجيه نمايد و به همين بهانه بار ديگر توپ ناکامي را به زمين پرسپوليس و ملي پوشان آن انداخته است.

باشگاه پرسپوليس براي اظهارات مطرح شده از سوي سرمربي تيم ملي، قطعا پاسخ‌هاي مستدل و مستندي را بعد از داربي ارائه خواهد کرد تا مشخص شود که در فصل جاري تيم ملي بيشتر از ناحيه پرسپوليس متضرر شده يا پرسپوليس از تيم ملي و تصميمات عجيب کارلوس کي‌روش؟!

همچنين بايد اشاره کنيم که ملاقات هاي مدير عامل باشگاه پرسپوليس و سرمربي تيم ملي همگي در راستاي رفع سوء تفاهم ها و به ويژه تقويت تيم ملي و ايشان بوده است و لاغير . همچنين جاي شکرش باقي است که آقاي کي‌روش همچون بازي با پيکان تجربه تلخ مصاحبه کردن و صدور بيانيه عليه پرسپوليس و عوامل آن را در سه ساعت قبل از بازي تکرار نکرد و اين حرف‌ها نه چند ساعت مانده به دربي مطرح بلکه 4 روز قبل از دربي منتشر شده است(!!) تجربه تلخي که هواداران پرسپوليس را به شدت آزار داد.

در پايان نمي‌دانيم چه ضرورتي دارد که ايشان در دوران مرخصي‌هاي خود در خارج از کشور و آن هم در شبکه‌هاي تلويزيوني بيگانه عليه پرسپوليس مصاحبه کند و اظهارات متعدد خود درباره پرسپوليس را مدام تکرار نمايد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ