گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 18:11 | نویسنده : Amir

تمرين تيم استقلال در غياب بازيکنان اصلي اين تيم و فرهاد مجيدي برگزار شد.


تيم استقلال که خود را براي ديدار مقابل پرسپوليس آماده مي‌کند، از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه‌هاي آماده سازي خود را پيگيري کرد.

آبي‌پوشان که صبح امروز در سالن وزنه آکادمي المپيک تمرين کرده بودند، با تشخيص امير قلعه‌نويي فقط با بازيکنان ذخيره برنامه‌هاي تاکتيکي خود را پيگيري کردند و 11 نفر اصلي استقلال در ديدار مقابل ملوان در تمرين غايب بودند. البته مهدي رحمتي تنها بازيکني بود که در تمرين حاضر شده و زير نظر حميد بابازاده تمرينات پرفشاري را پشت سر گذاشت.

* قبل از شروع تمرين هواداران استقلال با پخش شيريني از يکديگر استقبال کردند.

* در ابتداي تمرين قلعه‌نويي در برنامه‌هاي آماده‌سازي استقلال حضور نداشت و فيلم ديدار گذشته پرسپوليس را تماشا مي‌کرد.

* سيروس دين‌محمدي، شاهرخ بياني و منصور پورحيدري و همچنين مهدي فنوني‌زاده در تمرين امروز حاضر بودند.

* مهدي رحمتي که خبر کناره‌گيري‌اش از روز گذشته سروصداي زيادي ايجاد کرده، امروز تمرينات سنگيني را پشت سر گذاشت. وي در همان ابتدا با تشويق اندک تماشاگران حاضر در کمپ حجازي روبرو شد.

در ادامه همين تماشاگران امير قلعه‌نويي را مورد تشويق قرار دادند و از او خواستند استقلال در بازي روز جمعه پرسپوليس را شکست دهد.

* هنگامي که بازيکنان دو تيم سبز و آبي در حال انجام بازي آقا وسط بودند، ستار همداني مرتکب اشتباهي شد که قرار بود به عنوان شخصي که توپ را مي‌گيرد به وسط زمين برود اما او اين کار را انجام نداد و هنگامي که با اصرار بازيکنان استقلال مواجه شد، عباس محمدرضايي را به جاي خود به ميانه زمين فرستاد.

* در حاشيه تمرين امروز، منصور پورحيدري درحالي که تمايل به انجام صحبت درباره دربي نداشت در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد شما اعلام کرده بوديد که باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات رينالدو کوتاهي کرده است، گفت: هرگز چنين صحبتي انجام ندادم و اين نقل قول از من اشتباه است.

* در جريان تمرين امروز فرزاد حاتمي با يکي از هواداران نوجوان استقلال که روي ويلچر نشسته بود شوخي مي‌کرد و به او مي‌گفت چرا کفش قرمز به پا کرده‌اي.

* عباس محمد رضايي و حسن اشجاري دو بازيکني بودند که زودتر از سايرين محل تمرين را ترک کردند.

* تمرينات تيم استقلال فردا مجددا پيگيري خواهد شد و طي آن رسانه‌هايي که قصد انجام مصاحبه و گرفتن گزارش از تمرين آبي‌پوشان را دارند تنها روز سه‌شنبه مي‌توانند با حضور در کمپ زنده‌ياد حجازي اطلاع‌رساني کنند. قرار است تمرينات استقلال چهارشنبه و پنجشنبه بدون حضور تماشاگران و اهالي رسانه برگزار شود. آبي‌پوشان روز چهارشنبه راهي اردوي پيش از بازي خواهند شد.

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس روز جمعه از ساعت 15 و در 76،مصاف دو تيم در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ