باقري مربي تيم ملي فوتسال شد
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 20:16 | نویسنده : Amir

مربي با سابقه قمي به عنوان مربي تيم ملي فوتسال کشورمان در رقابت‌هاي قهرماني آسيا انتخاب شد.

اين مربي ارزنده و با سابقه در ورزش استان قم و کشورمان دکتر قدرت‌الله باقري است که در بسياري از تيم‌هاي ملي از جمله کاراته سابقه فعاليت به عنوان مربي بدن‌ساز را دارد و اکنون به عنوان مربي بدن‌ساز تيم ملي فوتسال بزرگسالان انتخاب شده است.

باقري که از اساتيد دانشگاه محسوب مي‌شود و سابقه بسيار زيادي در ورزش استان و کشور دارد و البته از چهره‌هاي شناخته شده ورزش به شمار مي‌رود، در مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در سال 2013 در کنار خسوس کاندلاس اسپانيايي مربيگري خواهد کرد.

با توجه به درخشش تيم فوتسال صباي قم در مسابقات چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور و صدرنشيني مطلق اين تيم که اکنون نماينده قم را به سوي قهرماني در اين رقابت‌ها به پيش مي‌برد، مربي اين تيم يعني قدرت الله باقري به عنوان مربي تيم ملي فوتسال انتخاب شد.

نتايج درخشان صباي قم در بازي‌هاي اين فصل ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور از يک سو و آمادگي بدني بالا و فوق‌العاده صباي قم از سوي ديگر موجب شده است تا صباي قم علاوه بر بازي‌هاي بسيار زيبايي که در ليگ برتر به نمايش مي‌گذارد، از نظر بدني نيز هم اکنون آماده‌ترين تيم حاضر در ليگ باشد.

نکته جالب توجه در خصوص تيم فوتسال صباي قم اين است که با تلاش‌هاي قدرت الله باقري مربي بدن‌ساز اين تيم، صبا تا 18 هفته سپري شده از ليگ برتر فوتسال هنوز هيچ بازيکن مصدومي نداشته و اين تيم اکنون به سوي قهرماني در ليگ برتر حرکت مي‌کند.

قدرت الله باقري در آغاز فصل جاري ليگ برتر فوتسال در کنار امير شمسايي فعاليت خود را با صبا آغاز کرد و بعد از مدتي که شمسايي از صبا کناره گيري کرد، جايگاه وي را به عنوان دومين سرمربي صباي قم در ليگ چهاردهم بر عهده گرفت.

باقري صباي قم را قهرمان نيم فصل ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور کرد و با توجه به مشغله‌اي که در تدريس به عنوان استاد دانشگاه داشت، مسئوليت سرمربيگري تيم فوتسال صباي قم را به محسن حسن زاده کاپيتان صبا واگذار کرد و همکاري خود را با صباي قم به عنوان مربي ادامه داد.

اکنون که کميته فوتسال فدراسيون فوتبال تصميم به انتخاب خسوس کاندلاس اسپانيايي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال گرفته است، اين مربي اسپانيايي نيز به سبب ارتباط بسيار خوبي که با باقري دارد وي را به عنوان مربي بدن‌ساز تيم ملي انتخاب کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ