فن‌پرسي: تصميمم براي ترک آرسنال درست بود
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 20:46 | نویسنده : Amir

رابين فن پرسي، مهاجم منچستريونايتد، معتقد است تصميمش براي ترک آرسنال و پيوستن به شياطين سرخ، تصميم درستي بوده است.


اين ستاره هلندي که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان ليگ برتر قرار دارد، در تابستان گذشته، بعد از 8 فصل بازي در آرسنال، با انتقالي 24 ميليون پوندي به منچستريونايتد پيوست.

او معتقد است به نقطه اي از دوران حرفه اي اش رسيده بود که نياز به يک چالش جديد داشت.

او در گفتگو با اسکاي اسپورتس گفت:" آرسنال باشگاه بزرگي است و من هميشه احساس خوبي به اين باشگاه دارم اما بعد از 8 سال، شما احساس مي کنيد که نياز به يک چالش جديد داريد. من اين مبارزه را در منچستريونايتد پيدا کردم. احساس مي کنم در بين قهرمان ها بازي مي کنم.

فکر مي کم در زمان مناسبي به اينجا آمدم. فکر نمي کنم اگر زودتر مي آمدم، شرايط بهتر بود. وقتي چند سال قبل قراردادم را باآرسنال تمديد کردم، فکر مي کردم که تصميم درستي گرفته ام زيرا هنوز کارم در آنجا تمام نشده بود.

اما از تابستان گذشته مي خواستم يک چالش بزرگتر را تجربه کنم و حضور در منچستريونايتد اين فرصت را به من داد.

هر روز که اينجا هستم به من ثابت مي کند تصميم درستي گرفتم. من احساس بدي نسبت به آرسنال ندارم. هيچ بازيکني بزرگتر از باشگاه نيست. آرسنال سر جايش خواهد بود و براي رسيدن به جام ها تلاش خواهد کرد. من تنها مي خواستم بعد از 8 سال، تجربه جديدي داشته باشم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ