روبن: هدف بايرن بايد کسب سه جام باشد
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 20:47 | نویسنده : Amir

آرين روبن بازيکن هلندي تيم فوتبال بايرن مونيخ روز دوشنبه در گفتگو با نشريه کيکر اعلام کرد هدف اين تيم بايد کسب سه عنوان قهرماني در فصل جاري باشد.


 در حالي که باشگاه بايرن مونيخ طي دو فصل گذشته نتوانسته است عنوان قهرماني اين رقابت ها را کسب کند، روبن گفت:«کسب مقام قهرماني در بوندس ليگا بسيار مهم است. اما من مسائل را اينگونه نمي بينم، هدف ما بايد کسب سه عنوان قهرماني باشد، به ويژه کسب عنوان قهرماني ليگ قهرمانان بسيار مهم است.»

اين بازيکن که از نيم فصل اول رقابت هاي فوتبال قهرماني باشگاه هاي آلمان مصدوم شده است،تصريح کرد:«صد در صد مطمئن هستم زماني که به آمادگي کامل برسم، مي توانم بايرن را به بهترين تيم تبديل کنم.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، وي همچنين ابراز اميدواري کرد به زودي در ترکيب يازده بازيکن اصلي اين تيم جاي گيرد و افزود:«هنوز به کمي زمان نياز دارم، اما اين مدت زياد طول نمي کشد. اميدوارم هرچه سريعتر از ابتداي مسابقه در ترکيب باشم. بازي کردن در ديدار هاي دوستانه کافي نيست.»

روبن همچنين در مورد پيوستن گوارديولاي اسپانيايي به عنوان مربي فصل آينده بايرن مونيخ نيز خاطر نشان کرد از همکاري با وي خرسند است.

وي افزود:«من انتظارات زيادي از وي دارم اما فکر نمي کنم تا اين حد پرداختن به مربي جديد کار درستي باشد. ما هنوز چهار ماه بسيار مشکل را با هداين مربي ک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ