اينيستا: والدس بهترين دروازه‌بان جهان است
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 12:58 | نویسنده : Amir

هافبک بارسلونا هم‌تيمي خود را بهترين دروازه‌بان فوتبال دنيا دانست.

آندرس اينيستا در خصوص جدايي ويکتور والدس از بارسلونا پس از پايان قرارداد فعلي‌اش با اين تيم در سال 2014 اظهار داشت: والدس 20 سال اينجا بوده و تمام تلاشش را براي تيم، مردم و همکارانش انجام مي‌دهد. او هميشه در حال رشد است و بيشتر از وظيفه‌اش تلاش مي‌کند. همه بايد در خدمت زندگي خودشان باشند و تصميمات خودشان را بگيرند. تا جايي که من مي‌دانم او بهترين دروازه‌بان جهان است. اگر از تيم برود، واقعا دلم برايش تنگ مي‌شود.

به گزارش فارس،اينيستا در خصوص شکست بارسلونا مقابل رئال سوسيه‌داد نيز گفت: وقتي مي‌گوييم هرچيزي قيمتي دارد، يک حرف کليشه‌اي نيست. در فوتبال هميشه همين طور است.

بارسلونا در 10 روز آينده بدون تيتو ويلانووا به ميدان خواهد رفت زيرا براي ادامه درمانش به آمريکا سفر خواهد کرد و هافبک آبي‌اناري‌ها در اين باره خاطرنشان کرد: بهترين هديه‌اي که مي‌توانيم به تيتو بدهيم اين است که تيم تمام تلاشش را در زمين براي رسيدن به پيروزي انجام دهد. او مي‌تواند با خيال راحت استراحت کند ما تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم.

وي اضافه کرد: گوارديولا يکي از بهترين و بزرگترين باشگاه‌هاي اروپا را انتخاب کرده است. تيمي که پپ سرمربي آن خواهد شد، استفاده زيادي از وي خواهد برد. او مربي است که چيزهاي زيادي به بازيکنان ياد مي‌دهد. بازگشت او به مربيگري در کل براي دنياي فوتبال خبر بسيار خوبي بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ