حمايت رئيس يوفا از رفتار بازيکن غنا
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : Amir

رئيس اتحاديه فوتبال اروپا از رفتار بازيکن تيم ملي غنا و عضو آ.ث ميلان در مقابل دشنام‌هاي نژادپرستانه حمايت کرد و عليه رئيس فيفا موضع‌گيري کرد.


ميشل پلاتيني در گفت‌وگويي با شبکه راديويي ار.ت.ال فرانسه در مورد ترک زمين توسط «کوين پرينس بواتنگ» پس از اينکه دشنام‌هايي به وي داده شد، اظهار داشت: واکنش کوين فوق‌العاده بود. از واکنش او خيلي خوشم آمد. گوشي تلفن را برداشتم و به همين خاطر به آ.ث‌ميلاني‌ها و بواتنگ تبريک گفتم.

به گزارش فارس،اين جملات از زبان عالي‌ترين مقام يوفا در حالي عنوان شد که ابتداي ژانويه و در جريان ديدار آزمايشي آ.ث‌ميلان با يک تيم دسته چهارمي، برخي از هواداران عليه هافبک غنايي و ديگر بازيکنان «تيره پوست» دشنام داده و «حرکاتي شبيه به ميمون» درآوردند. لژيونر روسونري‌ها هم با مشاهده اين رفتار زشت، در دقيقه 26 بازي را قطع کرد، توپ را محکم به سمت تماشاگراني که چنين حرکاتي داشتند، شوت کرد و زمين بازي را ترک کرد. پس از او ديگر بازيکنان ميلان نيز از زمين خارج شدند و بازي نيمه کاره رها شد.

پس از اين واقعه، سپ بلاتر رئيس فدارسيون جهاني دشنام‌هاي نژادپرستانه و رفتار هواداران را مورد انتقاد قرارداد، اما از اين که بواتنگ چنين واکنشي نشان داده نيز انتقاد کرد. در مقابل پلاتيني رفتار اين بازيکن و اعضاي روسونري را مورد ستايش قرارداد.

پلاتيني حتي گفت به داوران اين قدرت را داده در صورتي که هواداران در خلال بازي، بارها عليه بازيکنان تيره پوست شعار نژادپرستانه داده شود، ابتدا به مدت يک دقيقه بازي را قطع کرده و در صورت تکرار حتي بازي را قطع کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ