فان پرسي:دربهترين زمان به منچستر پيوستم
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : Amir

مهاجم هلندي منچستريونايتد پيوستنش به شياطين سرخ را تصميمي درست و به جا دانست.


روبين فان پرسي در فصل نقل وانتقالات تابستاني از آرسنال جدا شد و به منچستر يونايتد پيوست. اين مهاجم هلندي خيلي زود در شياطين سرخ جا افتاد و با 18 گل در صدر جدول بهترين گلزنان اين فصل رقابت هاي ليگ برتر انگليس قرار دارد و يکي از ارکان اصلي صدرنشيني تيمش در نيم فصل نخست بوده است.

به گزارش ايسنا،فان پرسي در گفت‌وگو با شبکه اسکاي اسپورت پيوستنش به منچستر يونايتد را بهترين تصميم خواند و گفت: آرسنال باشگاه بزرگي است و از سال‌هاي حضور خود در اين تيم راضي هستم. روزهاي خوبي را با آرسنال پشت سر گذاشتم. پس از 8 سال احساس کردم به تجربه ديگري نيازمندم به همين خاطر منچستر يونايتد را انتخاب کردم. من به عنوان يک بازيکن به کسب جام نيازمندم و منچستر يونايتد مي‌تواند اين نياز را برآورده کند.

بسياري معتقدند که جدايي فان پرسي از آرسنال به طول کشيد و او بايد زوتر توپچي‌ها را ترک مي‌کرد اما خود فان پرسي نظر ديگري دارد: بر اين باورم که در بهترين زمان از آرسنال جدا شدم.اگر زوتر به منچستر يونايتد مي‌آمدم احتمال موفقيتم کم بود. اين نظري است که به آن اعتقاد دارم. روز به روز برايم روشن مي‌شود که تصميم درستي در پيوستن به منچستر يونايتد گرفتم. آرسنال بزرگ باقي خواهد ماند و همواره جزو مدعيان خواهد بود. به تغيير نياز داشتم به همين خاطر از تيم محبوبم جدا شدم. در بهترين زمان به منچستر يونايتد پيوستم.

فان پرسي درباره فضاي اولدترافورد گفت: از روز اول همه خوشامد گفتند و استقبال باشکوهي از من داشتند. طرفداران منچستر يونايتد مرا به ياد طرفداران آرسنال انداختند. وقتي به آرسنال پيوستم و در کنار ستاره‌هايي چون برکمپ و تيري هانري قرار گرفتم طرفداران آرسنال فضاي دل انگيز و زيبايي را براي من به وجود آوردند. هيچگاه آن فضا برايم تکرار نشد مگر در اولدترافورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ