کانون داوران براي نخستين‌بار تشکيل شد
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 13:3 | نویسنده : Amir

اعضاي هسته مرکزي و بازرسان کانون داوران ايران با برگزاري انتخابات رسمي درحضور نماينده وزارت کشور در حالي انتخاب شدند که حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري و غياثي عضو کميته داوران حضور نداشتند.

از حدود 10 سال پيش عبدالله موزون داور پيشکسوت، ضمن مراجعه به وزارت کشور کانون داوران ايران را به ثبت رساند اما در اين سال‌ها فعاليت خاصي در آن صورت نگرفت.

موزون در ماه‌هاي اخير با همکاري علي کفاشيان رئيس فدراسيون و عزيزالله محمدي رئيس اتحاديه فوتبال فعاليت کانون داوران ايران را به تصويب ‌رسانند تا در کنار تشکيل اتحاديه بازيکنان و مربيان، اتحاديه يا کانون داوران هم کار خود را آغاز کند.

با توجه به اينکه طبق مقررات کشور اتحاديه و يا کانون‌ها بايد زير نظر وزارت کشور تشکيل و انتخابات آن با حضور کارشناس يا نماينده اين وزارتخانه برگزار شود، هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري انتخابات رسمي اين کانون برگزار شد.

برپايه اين گزارش، پس از تصويب تشکيل کانون داوران ايران توسط فدراسيون فوتبال و اتحاديه باشگاه‌هاي کشور، خبر برگزاري انتخابات هسته مرکزي کانون داوران در روز دوم بهمن‌ماه در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي در فدراسيون فوتبال و روزنامه‌ها درج شد و در نهايت اين انتخابات با حضور 70 داور بازنشسته، داوران، مدرسان و ناظران بين‌المللي‌، داوران فوتسال و فوتبال ساحلي و داوران شهرستاني برگزار شد.

طبق راي‌گيري صورت گرفته در حضور نماينده رسمي وزارت کشور، مسعود عنايت با 61 راي، مسعود مرادي با 59 راي، علي خسروي با 50 راي، مجيد فهندژ با 48 راي، عليرضا يزداني با 43 راي، عليرضا رجبلو با 42 راي، محمد فنايي با 38 راي، حبيب‌الله شيرازي با 35 راي و امير داوودزاده با 30 راي به عنوان داوران پيشکسوت و بازنشسته و رامين حقيقي‌زاده و سعيد مظفري‌زاده هر کدام با 21 راي به عنوان داوران فعال هسته مرکزي کانون داوران ايران انتخاب شدند.

همچنين در حالي حسين خوشخوان و جواد فهيمي به عنوان اعضاي علي‌البدل و حيدر سليماني و مهدي هنروري به عنوان بازرسان اين کانون انتخاب شدند که اين انتخابات با تاييد نماينده وزارت کشور به صورت کاملا سالم و قانوني برگزار شد.

گفتني است در اين انتخابات، نماينده فدراسيون فوتبال، حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري و سيدرضا غياثي عضو کميته داوران حضور نداشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ