فيفا سرمربي ايران را دوجلسه محروم کرد
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 13:7 | نویسنده : Amir

اگر اقدامات فدراسيون فوتبال کارگر نيفتد، کارلوس کي‌روش نمي‌تواند در ديدار حياتي برابر قطر در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 روي نيمکت تيم ملي ايران بنشيند.


اخراج کارلوس کي‌روش در بازي با کره‌جنوبي تنها به محروميتش براي بازي با ازبکستان ختم نشد و کميته انضباطي فيفا پس از بررسي گزارش ناظر و داور مسابقه نهايتا حکم به محروميت 2 جلسه‌اي سرمربي تيم ملي ايران داد.

فيفا بر اساس گزارش ناظر فيفا و اين ادعا که کي‌روش از الفاظي عليه کاپيتان کره‌جنوبي استفاده کرده حکم به اين محروميت داده است. اين در حالي است که کي‌روش پس از اخراجش گفته بود در اعتراض به بازيکن کره که مدام از آرنجش استفاده مي‌کرده به داور گفته بايد او را اخراج مي‌کرده.

پس از اعلام راي فيفا فدراسيون فوتبال به راي صادره اعتراض کرده تا اين محروميت به يک جلسه کاهش يابد تا کي‌روش بتواند در ديدار حساس مقابل قطر در دوحه روي نيمکت تيم ملي بنشيند. حتي پيش از اين گفته شده بود که تصاويري از عملکرد بازيکنان کره‌اي که با آرنج به صورت بازيکنان تيم ايران زدند براي فيفا ارسال شده است.

بايد منتظر ماند و ديد که فيفا با استدلال‌هاي فدراسيون فوتبال ايران متقاعد مي‌شود يا اينکه لابي قدرتمند قطري‌ها در فيفا، پرونده‌هاي انضباطي گذشته کي‌روش و شرايطي که در مجامع بين‌المللي عليه ايران وجود دارد حق تيم ملي ايران را پايمال مي‌کند.

بي‌ترديد نبود کي‌روش روي نيمکت تيم ملي در بازي با ازبکستان تاثير زيادي در ناکامي حاصل شده داشت و عمده کارشناسان هم بر اين موضوع تاکيد داشتند و معتقد بودند اگر او بود، تيم ملي ايران مي‌توانست گل خورده را تا پايان کار جبران کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ