تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 16:10 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: از کي‌روش تعجب مي‌کنم که عجولانه در مورد رحمتي حرف زده است.

امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين امروز استقلال در مورد دربي 76 و اينکه براي چندمين بار است به عنوان مربي و بازيکن به مصاف پرسپوليس مي‌رود گفت: به ياد نمي‌آورم که چند بار با پرسپوليس روبرو شدم. اينکه مي‌گويند اين بازي 3 امتياز دارد حقيقت است اما واقعيت اين است که اين مسابقه حساسيت فراوان دارد همين که شما بعد از هفته‌ها براي تهيه گزارش به تمرين استقلال آمديد و اين تعداد هوادار در اينجا حاضر شدند نشان از حساسيت خاص اين مسابقه دارد. از نظر رياضي اين بازي 3 امتياز دارد اما از نظر‌هاي ديگر اين مسابقه 100 امتيازي است.

وي در مورد اينکه گل‌محمدي اعلام کرده استقلال 2 بر صفر به پيروزي مي‌رسد عنوان کرد: گل‌محمدي از افراد بااخلاق و بچه‌محل من است. شايد ايشان چيز‌هايي مي‌دانند که ما از آن اطلاعي نداريم. بعد از 15 سال مربيگري ياد گرفتم کارها تکاليفم را به خوبي انجام دهم و نتيجه ديگر دست خداست. من علم ايشان را ندارم.

قلعه‌نويي در مورد خواب حميد استيلي که ديده بازي را پرسپوليس 4 بر يک مي‌برد عنوان کرد: به هر حال خواب هم فلسفه خاص خودش را دارد و بايد ببينيم ايشان اين خواب را قبل از نماز صبح ديده و يا بعد از آن. بايد ببينيم استيلي چه چيزي خورده بوده چرا که تمام اين مسائل در تعبير خواب مهم است.

قلعه‌نويي در مورد خداحافظي مهدي رحمتي عنوان کرد: از جهتي رحمتي کار بچه‌گانه‌اي را کرد اين موضوع را از طريق مطبوعات متوجه شدم. از بابا‌زاده گله دارم و اين مسئله را در وقت معيني به او اعلام مي‌کنم. ما 3 بازيکن را که اول آنها رحمتي است به او سپرديم که بايد از لحاظ روحي _ رواني به آنها نزديک باشيم. از آقاي کي روش هم گله‌ دارم. روزي که به استقلال آمدم با 2 _ 3 بازيکن به نوعي مشکل داشتيم. در جلساتي کنار يکديگر نشستيم و پس از زدن حرفهايمان تمامي مسائل حل شد اما اينکه کي‌روش اينقدر راحت با اين مسئله کنار آمد براي من سوال است.

وي تاکيد کرد: شما بايد اول صحبت‌هاي رحمتي را گوش دهيد و سپس او را محاکمه کنيد. شايد رحمتي مشکل خانوادگي و شخصي داشته. مي‌توانستيد پس از اينکه صحبت‌هاي او را شنيديد در مورد صلاح مملکت تصميم بگيريد البته من مربي نيستم و چشمانم هم آبي‌رنگ نيست مثل برخي قلم‌ به دستاني که کشته چشمان آبي هستند نيستم.

قلعه‌نويي يادآور شد: زماني که در تمرينات لورکوزن حضور مي‌يافتم آن موقع يکي از بازيکنان مطرح اين تيم دچار مشکل شد و پس از اعتراضي که به مربي کرد تمرين را ترک کرد. روز بعدش ديدم که او در تمرينات حاضر شده است. آن زمان هر پنجشنبه پيش کريستوف دام مي‌رفتم و با او صحبت مي‌کردم. آن روز اولين سوالم در مورد همين مسئله بود. ايشان به من نکته مهمي را گفتند او اعلام کرد در آن شرايط بهتر بود آن بازيکن تمرين را ترک کند تا اتفاقات بدتري نيفتد. بعد از اينکه لحظاتي گذشت در رختکن با او صحبت داشتم و او از کار خودش پشيمان بود و عذرخواهي کرد.

قلعه‌نويي افزود: تعجب من از اين است که چرا آنقدر زود با اين موضوع کنار آمدم شنيده‌ام در برنامه 90 رحمتي برايش همين ذهنيت به وجود آمده است. ما با چند نفري که در تيم به نظر مي‌رسيد مشکل داريم صحبت کرديم و به خوبي و خوشي تمامي مسائلمان حل شد. حداقل مي‌توانستم حرفهاي رحمتي را گوش مي‌کردم و مثل يک پدر با او برخورد مي‌کردم.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: پدر با فرزندش رابطه خاصي دارد و هيچ وقت خودش را مقابل او قرار نمي‌دهد. همين موضوعات است که مي‌گويم فردوسي‌پور قداست‌شکني مي‌کند و در برنامه‌ام مربي را با بازيکن، مربي را با مديرعامل و غيره روبروي يکديگر قرار مي‌دهند. زمان من هم در تيم ملي برخي مشکلات به وجود آمد اما برادرانه همه چيز را حل مي‌کرد. رسول خطيبي سر بحث خارج رفتن مشکلي داشت که با صحبت آن را حل کرد البته يک زمان هم لازم بود و 11 بازيکن را کنار گذاشتم. پارسال مهدي کياني را مدتي از تيم کنار گذاشتم اما در اين ارتباط بايد با رحمتي صحبت شود.

سرمربي استقلال در مورد غيبت علي کريمي در دربي اظهار داشت: اي کاش کريمي در دربي حضور داشت تا همه مردم ستاره‌هايشان را ببينند. يک سالي که در تيم ملي خدمت علي کريمي حضور داشتم هيچ مشکلي وجود نداشت چه در هتل و چه در تمرينات هميشه رفتار مناسبي داشت. حتي در بازي با چين وقتي تعويض شد خيلي راحت روي نيمکت نشست و نشان داد بازيکني فني و اخلاقي است. او يکي از سفراي طلايي بهزيستي نيز شده و کارهاي بزرگي انجام مي‌دهد که خيلي‌ها از آن خبر ندارند.

قلعه‌نويي عنوان کرد: در دربي دنبال مساوي نيستيم و مي‌خواهيم به پيروزي برسيم اما نتيجه دست خداست. به عنوان بازيکن کاپيتان و مربي بارها با پرسپوليس بازي کردم و اصلا چنين حرفهايي که مي‌گويند جوري عمل نکنيد که نتيجه خاصي اتفاق نيفتد وجود نداشت. شايد جلساتي تشکيل مي‌شد و به ما مي‌گفتند طوري برخورد نکنيد که تماشاگران تحريک شوند اما در مورد نتيجه هيچ وقت صحبت نمي‌کرد.

سرمربي استقلال در مورد اينکه آيا مجيدي در دربي به ميدان مي‌رود گفت: مجيدي هم مثل کريمي است. الان من از کريمي تعريف کردم و شايد فردا عليه من اطلاعيه‌ بدهند آنها که هويت ورزشي ندارند نمي‌دانند داستان چيست و فردا صحبت‌هايي را انجام خواهند داد.

مجيدي هم بازيکن بسيار خوبي است اما او از لحاظ بدني با شرايط خوبش فاصله دارد. خودش هم اين موضوع را مي‌داند. بايد کاري کنيم که مردم روز خوب مجيدي را ببينند. او اکنون تنها 20 _ 25 دقيقه مي‌تواند بازي کند و نمي‌خواهيم مردم روز بد او را مشاهده کنند. در ورزش اعتبار را ذره ذره جمع مي‌کنيم و نبايد کاري کنيم که آن کيلو کيلو از دست برود.

قلعه‌نويي درباره کيفيت بازي خاطرنشان کرد: در برخي از بازي‌ها ما 3 بر 2 برديم و پرسپوليس هم با همين نتيجه در گذشته ما را برده است در يک بازي هم ما 2 بر 1 برديم. تعدادي از بازي ها نيز کيفيتي نداشته است بنابراين نمي‌توانم بگويم دربي با کيفيت مي‌شود يا بي‌کيفيت.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که بهتري کري‌اي که شنيديد چه بوده است اظهار داشت: خودم روحيه کري خواندن ندارم و توجه نکردم که چه کري‌هايي خوانده شده است. خدا را شکر مي‌کنم که بچه‌ها در نهايت آمادگي هستند و همه بازيکنان حضور دارند و مصدومي هم نداريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ