استقلالي‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 16:11 | نویسنده : Amir

سرمربي استقلال در تمرين امروز آبي‌ها به بازيکنان توصيه کرد که به هيچ وجه با رسانه‌ها مصاحبه نکنند.

تمرين امروز آبي‌پوشان ابتدا با صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي در جمع بازيکنان آغاز شد.

سرمربي استقلال بازيکنان را ابتدا فراخواند تا دورش حلقه بزنند و سپس شروع به صحبت کرد.

قلعه‌نويي با اشاره به اينکه از فردا ظهر در هتل المپيک وارد اردو مي‌شوند، افزود: در طول هفته خواهش کرده‌ام و امروز هم دوباره تاکيد مي‌کنم که مصاحبه نکنيد. اگر قرار است حرف بزنيم داخل زمين بهتر است. "قريب" (مديرعامل اسبق استقلال) حرف خوبي مي‌زد و مي‌گفت در چنين مواقعي بايد سکوت راديويي کنيم!

وي ادامه داد: به هر حال قطار ما راه افتاده و طبيعي است که يک سري سنگ‌اندازي مي‌کنند اما بايد خوشحال باشيم که ما در صدر جدول هستيم و در جام حذفي هم خوب بوديم. الان بهترين موقع براي سنگ زدن به ماست و اگر سکوت راديويي کنيم کمتر وارد حاشيه مي‌شويم.

سرمربي استقلال در مورد داربي گفت: بازي روز جمعه هم از نظر من سه امتيازي است اما شايد براي مردم 100 امتيازي باشد، آن هم به خاطر همين دوربين‌ها و تماشاگران است. اما ما بايد به انتهاي فصل فکر کنيم، جايي که قرار است جام را بالاي سر ببريم و اين هدف ماست. اين بازي هم وسيله‌اي براي رسيدن به هدف است و حکم فينال دارد چون تمام بازي‌هاي دور برگشت يک فينال است.

قلعه‌نويي در ادامه با تاکيد دوباره بر ممنوع‌المصاحبه بودن بازيکنان افزود: مصاحبه نکنيد و مصاحبه‌ي حاشيه‌اي هم که اصلا به هيچ عنوان در کار نباشد. در زمين هم تمام فکرتان اهداف تاکتيکي بازي باشد. نتيجه هم دست خداست. اگر خدا خواست مي‌بريم اگرنه حريف پيروز مي‌شود.

قلعه‌نويي پس از پايان صحبت‌هايش و در حالي که بازيکنان دورش جمع شده بودند رو به مجيدي کرد و گفت: فرهاد! 8 صبح خوب است؟ و مجيدي نيز در جوابش گفت: اصلا مي‌خواهيد 6 صبح بياييم.

سپس قلعه‌نويي از برهاني پرسيد که ديروز کجا بودي؟ و او در جوابش گفت به صورت شخصي به او توضيح خواهد داد.

سرمربي آبي‌ها در پايان نيز به شوخي به جواد نکونام گفت که ساعت 12 فردا ناهار را مهمان جواد هستيم و ساعت يک هم به هتل مي‌رويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ