ساموئل دوربين تلويزيون را شکست
تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 17:29 | نویسنده : Amir

در تمرين استقلال پيش از شهرآورد تهران مهمانان ويژه زيادي حاضر بودند که شوت جي‌لويد ساموئل منجر به شکسته شدن دوربين صداوسيما شد.


بازيکنان استقلال تهران از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) تمرين‌شان را در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز کردند. در ابتدا امير قلعه‌نويي در حالي که خبرنگاران و دوربين‌هاي تلويزيون نيز کنارش ايستاده بودند، براي بازيکنانش صحبت کرد و به آنها گفت تا بازي جمعه با رسانه‌ها مصاحبه نکنند.

بازيکنان نيز پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي کارهاي تاکتيکي را زير نظر سرمربي‌شان آغاز و سه روز مانده به داربي 76 تمرين‌هاي شادابي را پيگيري کردند. در اين بين سيدمهدي رحمتي که روز گذشته با حواشي بسياري دست و پنجه نرم کرد و از سوي کي‌روش مورد انتقاد قرار گرفت، تمرين امروز تيمش را با طراوت بيشتري دنبال کرد تا به رسانه‌ها ثابت کند که با روحيه خوبي به استقبال داربي مي‌رود.

سنگربان استقلال پيش از شروع تمرين نيز به تماشاي حرکات نمايشي جواد نکونام نشسته بود. رحمتي که با حميد بابازاده، مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال تمرين مي‌کرد، دچار مصدوميت جزئي نيز شد که براي دقايقي استقلالي‌ها را نگران کرد اما با کمي استراحت دوباره تمرينش را از سر گرفت.

در تمرين امروز استقلال صمد مرفاوي و محمود فکري از قديمي‌هاي استقلال که در حال حاضر کادر فني صبا را تشکيل مي‌دهند، حضور داشته و در حاشيه تمرين با دوستان قديمي‌شان خوش‌وبش کردند. يک هنرمند استقلالي هم امروز به کمپ استقلال آمده بود. امير غفارمنش، از بازيگران طنز امروز در حاشيه تمرين با استقلالي‌ها صحبت کرد.

تمرين امروز آبي‌ها بدون هيچ غايبي برگزار شد و تعداد زيادي از خبرنگاران و عکاسان براي پوشش خبري و تصويري اين تمرين حاضر بودند. شوت جي‌لويد ساموئل منجر به شکسته شدن دوربين صداوسيما شد. تمرين امروز که يکي از شلوغ‌ترين تمرين‌هاي اين فصل استقلال بود و مهمانان ديگري نيز داشت.

بازيکنان استقلال در 15 دقيقه پاياني تمرين زير نظر امير قلعه‌نويي به زدن ضربات از راه دور پرداختند که اين تمرين مورد تشويق هواداران استقلال نيز قرار گرفت و با هر گلي که به ثمر مي‌رسيد شروع به تشويق بازيکنان مي‌کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ