نيکبخت: در پرسپوليس راحت‌تر بودم
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:9 | نویسنده : Amir

مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيش‌بيني دربي کار درستي نيست اما فکر مي‌کنم سرخپوشان اين مسابقات را ببرند.


عليرضا نيکبخت واحدي در خصوص دربي 76 اظهار داشت: تا دلتان بخواهد دربي ديده‌ام. در طول بازي‌ها لحظه‌هاي شيرين، تلخ و خطرناک را چشيده‌‌ام. در روزهايي که در دربي توپ زده‌ام شايد به خاطر استرس تا صبح نخوابيده‌ام و در روزهايي شايد آنقدر خوابيده‌ام که زياد به فکر دربي نباشم و زودتر به بازي برسم.

وي افزود: همه دقايق دربي و لحظات آن خاطره است، اما راستش را بخواهيد گلزني من با پيراهن قرمز به آبي‌ها مزه ديگري داشت و يکي از شيرين‌ترين خاطراتم بود.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا در پرسپوليس راحت‌تر بودي يا استقلال، گفت: در هر دو تيم شرايط خاص خودم را داشتم، چون مي‌دانستم بازي در اين دو تيم بزرگ بايد بسيار هوشمندانه باشد، اما در پرسپوليس بيشتر راضي بودم.

نيکبخت ادامه داد: دربي هميشه تماشاگرپسند بوده چون اگر تساوي هم داشته موقعيت‌هاي زيادي در آن به وجود آمده است. اگر بازيکنان بگويند حساس نيست، حرف درستي نزده‌اند، چون اين بازي حساسيت خاص خودش را دارد.

نيکبخت در پاسخ به سؤالي که به نظر تو دربي 76 با چه نتيجه‌اي تمام مي‌شود، گفت: اين بازي فرق دارد، تيمي برگ برنده را در دست خواهد داشت که از کوچکترين موقعيت‌ها بهترين استفاده را بکند. موقعيت‌هاي مرده را زنده کند. استقلال که با حضور در صدر جدول وضعيتش مشخص است. امسال خيلي خوب ظاهر شده، اما پرسپوليس هم 90 درجه تغيير کرده و به همين دليل اين بازي زيباتر از قبل است.

وي افزود: يک چيزي به هواداران پرسپوليس بگويم، دربي به هيچ عنوان ربطي به اين موضوع ندارد که يک تيم بالاي جدول است و يک تيم آخر جدول. اصلا اين بازي با همه بازي‌ها فرق دارد و مطمئن باشيد نتيجه‌اش در زمين و وقت اضافه مشخص مي‌شود. تيمي برنده است که از تجربه خود استفاده کند که به نظر من برنده دربي هفته‌ها خودش را از نوشته‌ها و انتقادها دور مي‌کند و آرامش را مي‌بيند اما خدا نکند يک تيم بازنده باشد.

نيکبخت درباره تعداد هواداران دو تيم نيز گفت: هميشه در ورزشگاه آزادي هواداران استقلال و پرسپوليس مساوي بوده اما فکر مي‌کنم کمي پرسپوليسي‌ها بيشتر بوده‌اند. خيلي‌ها دوست دارند دربي را ببينند و يا در دربي بازي کنند. پس به همين دليل مردم شب‌ها مقابل استاديوم مي‌خوابند و فوتباليست‌‌ها نيز براي بازي در دربي، متفاوت و بسيار با انگيزه هستند. دلم براي دربي‌ها تنگ شده اما خوشبختانه خاطرات خوشم در دربي‌ها هميشه باعث شده که جايگاه ويژه‌اي در بين هواداران داشته باشم.

وي در پايان درباره نتيجه بازي نيز گفت: پيش‌بيني اين بازي درست نيست، شايد يک روز، روز يک تيم و بازيکن نباشد، اما به نظر من پرسپوليس مي‌برد ولي باز هم مي‌گويم که پيش‌بيني درست نيست. درحال حاضر دو تيم آنقدر بازيکنان باتجربه و فرصت‌طلب دارند که به همين دليل پيش‌بيني‌ها کمي سخت شده اما اميدوارم نتيجه‌اي به دست بيايد که هواداران راضي باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ