مرفاوي : الشباب را زير نظر داريم
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:13 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال صباي قم با بيان اينکه تيمش به سه امتياز بازي با صنعت نفت نياز جدي دارد، گفت: تاثير مثبت تغيير سرمربي نفت و حضور علي فيروزي در اين تيم بيشتر از تاثيرات منفي است.

صمد مرفاوي در خصوص ديدار صباي قم با صنعت نفت با بيان مطلب فوق اظهار داشت: بازي سختي با نفت داريم چون آنها در انتهاي جدول هستند و به سه امتياز مسابقه نياز دارند. با اين حال شرايط ما هم از نظر روحي و بدني خوب است و ان‌شاءالله که به پيروزي مي‌رسيم.

وي درباره تغيير سرمربي نفت و حضور علي فيروزي به جاي "آلفردو کاسيميرو" يادآور شد: تغيير سرمربي براي يک تيم هم مي‌تواند خوب باشد و هم بد. ولي فکر مي‌کنم تاثير مثبت فيروزي بيشتر است.

سرمربي صبا با اشاره به مشکلات مالي اين تيم خاطرنشان کرد: مشکلات مالي ما هنوز به صورت کامل برطرف نشده ولي مسئولان تلاش مي‌کنند اين مشکلات را حل کنند. آنها به تدريج پول به باشگاه تزريق مي‌کنند و اميدوارم اينکار زودتر انجام شود.

" براي ديدار با الشباب در ليگ قهرمانان آسيا چه برنامه‌هايي داريد"؟ مرفاوي در پاسخ به اين سئوال هم تاکيد کرد: ما الشباب را خيلي وقت است که زير نظر داريم و حتي چند مسابقه اين تيم را آناليز کرده‌ايم ولي قبل از بازي با اين تيم در ليگ سه مسابقه ديگر داريم که بايد ابتدا آنها را انجام بدهيم.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش با بيان اينکه محسن بيات بازيکن صبا اجازه همچنان اجازه تمرين ندارد، درباره نيمکت نشيني حامد لک تصريح کرد: لک دو هفته است که به تمرين ما برگشته است ولي تا وقتي که دروازه‌بان ديگر ما خوب کار مي‌کند دليلي ندارد او را عوض کنيم.

مرفاوي در پايان درباره جايگاه صبا در پايان فصل هم گفت: هنوز زود است که درباره جايگاهمان صحبت کنيم! ولي اميدوارم بتوانيم در مکان خوبي قرار بگيريم.

تيم‌هاي فوتبال صباي قم و صنعت نفت آبادان فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر در قم به مصاف هم خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ