پويول: قصد دارم تا 40 سالگي بازي کنم
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:15 | نویسنده : Amir

کارلس پويول پس از تمديد قراردادش با بارسلونا تا سال 2016 ميلادي گفت، قصد دارد تا 40 سالگي بازي کند.

مدافع مياني 34 ساله بارسلونا پس از تمديد قراردادش پايان فصل 2016 گفت: "بسيار خوشحالم. از بچگي دوست داشتم، ساليان زيادي را در بارسلونا بازي کنم. از باشگاه بارسلونا که به من پيشنهاد تمديد قرارداد داد، بي‌نهايت تشکر مي‌کنم. امضاي قرارداد مهم است اما مهم‌تر از آن پايبندي به آن است."

مدافع مياني بارسا ادامه داد: "در فوتبال بايد اهداف کوتاه‌مدت داشته باشيد اما من دوست دارم تا 40 سالگي بازي کنم."

پويول 34 ساله نخستين بار سال 2000 پيراهن بارسلونا را به تن کرد و از آن زمان تاکنون به مدافعي مستحکم و قابل‌اطمينان در خط دفاع آبي-اناري‌ها تبديل شده است. او از سال 2004 بازوبند کاپيتاني بارسلونا را به بازو بست و تاکنون سه قهرماني در ليگ قهرمانان، 5 قهرماني ليگا و 2 جام حذفي را با کاتالان‌ها در کارنامه خود دارد.

پس از پويول، ليونل مسي و ژاوي نيز قرار است قرارداد جديد خود با بارسلونا را امضا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ