علي کريمي به داربي نزديک شد
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:16 | نویسنده : Amir

رسيدن يا نرسيدن علي کريمي به داربي 76 همچنان يکي از اصلي‌ترين سوژه‌هاي اين بازي است. برخي مي‌گويند او قطعا به بازي نمي‌رسد و افراد ديگري معتقدند کريمي بدون شک يکي از بازيکنان پرسپوليس برابر استقلال خواهد بود!

يکشنبه اين هفته بود که پس از مشخص شدن جواب MRI کريمي، گفته شد او به داربي روز جمعه نمي‌رسد تا همه نگاه‌ها به احتمال غيبت او در اين بازي جلب شد. از همان روز اول برخي معتقد بودند اين سياست گل‌محمدي و پرسپوليسي‌هاست که تمرکز استقلالي‌ها را در آستانه داربي بر هم بزنند و به نوعي آنها را گيج کنند!

با اين حال اظهار نظرهاي پزشک پرسپوليس هم به گونه‌اي بود که ظاهرا قصد داشت روحيه سرخپوشان و هواداران اين تيم را براي داربي حفظ کند و صحبتي از نرسيدن کريمي به اين بازي انجام ندهد. در اين ميان وضعيت کريمي به يکي از سوژه‌هاي مصاحبه‌ها با بازيکنان و پيشکسوتان دو تيم تبديل شد. براي نمونه آرش برهاني مهاجم استقلال گفته بود شک نکنيد کريمي به داربي مي‌رسد و مقابل استقلال بازي مي‌کند.

در همين زمينه دکتر محمد رازي، نايب رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي با اشاره به فيزيوتراپي شماره 8 سرخپوشان در کلينيک خود اظهار کرد: کريمي امروز (چهارشنبه) نزد من آمد و يک جلسه فيزيوتراپي انجام داد. از نظر من وضعيت پايش بد نيست و مسکلي براي بازي روز جمعه ندارد.

وي ادامه داد: در حال حاضر وضعيت کريمي براي بازي روز جمعه 50 - 50 است. او دچار کشيدگي شده و احتمال دارد در صورت بازي کردن پارگي هم براي پاي مصدومش رخ دهد.

رازي همچنين گفت: بعد از جلسه فيزيوتراپي امروز وضعيت پاي کريمي بهتر است اما همه چيز بستگي به نظر خودش دارد که در بازي روز جمعه به ميدان برود يا خير.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ