يدالله اکبري: استقلال روي کاغذ برنده است
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:21 | نویسنده : Amir

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ آبي‌پوشان روي کاغذ برنده هستند.


يدالله اکبري در مورد دربي 76 گفت: دربي مسابقه‌اي هست که نتيجه آن مشخص نيست و حساسيت هاي خاص خودش را دارد. اين بازي غير قابل پيش‌بيني است و هر اتفاقي ممکن است در آن بيافتد.

وي در مورد شرايط استقلال و پرسپوليس قبل از اين ديدار عنوان کرد: استقلال تيم بسيار خوبي است و مهره هاي تأثير گذار زيادي دارد. به نظر من اين تيم روي کاغذ برنده است اما در بازي هر اتفاقي مکمن است بيافتد.

اکبري در مورد اينکه آيا دربي ها حساسيت گذشته را دارند؟ اظهارداشت: هر چه رو به جلو مي رويم اين بازي حساسيتش کمتر مي شود. به نظر مي رسد دربي ها ديگر آن رنگ و بوي گذشته را ندارند و قبلا خيلي حساس تر بود.

پيشکسوت استقلال در مورد خاطراتش از رويارويي با پرسپوليس گفت: اولين ديداري که با استقلال به مصاف پرسپوليس رفتم دربي سال 79 بود که دعوا شد. من تازه به استقلال آمده بودم و در اولين مسابقه آن اتفاقات رخ داد. آن مسابقه هيچ وقت از خاطر من فراموش نمي شود.

اکبري در مورد مردان تاثيرگذار دربي 76 اظهار داشت: در استقلال فرهاد مجيدي و مجتبي جباري مي توانند تأثير زيادي در دربي داشته باشند. همچنين علي کريمي در پرسپوليس مي توانست به اين تيم کمک زيادي کند که به نظر مي رسد او مصدوم است و نمي تواند به ميدان برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ