داربي روي بازي داماش و مس تاثير منفي مي‌گذارد
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:21 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال داماش گفت: همزماني بازي ما و مس با داربي تهران ممکن است باعث شود که تماشاگران کمتري به ورزشگاه بيايند.

حميد درخشان درباره همزماني ديدار تيمش برابر مس در هفته بيست‌وسوم ليگ برتر با داربي پايتخت و احتمال تاثيرگذاري اين مساله بر حضور تماشاگران گفت:‌ داربي علاقمندان زيادي دارد و به همين دليل ممکن است در هنگام پخش داربي تماشاگران کمتري به ورزشگاه بيايند. سازمان ليگ مي‌توانست بازي ما را يک روز زودتر يا ديرتر برگزار کند تا ما هم از فرصت بازي خانگي‌مان بهره مي‌برديم.

به گزارش ايسنا ، او درباره وضعيت تيمش هم گفت: شرايط بدي نداريم. بازيکنان تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌اند و به همين دليل آمادگي نسبتا خوبي داريم. اميدوارم مثل ديدار هفته قبل بازي خوبي را از خود ارايه کنيم و اين بار از موقعيت‌هايمان به خوبي بهره ببريم. مس هم تيم خوبي است که با توجه به تغييراتي که در کادر فني‌اش داده، توانمندتر هم شده است. اين تيم استخوان‌بندي خوبي دارد و به همين دليل بازي ما سخت خواهد بود.

سرمربي داماش همچنين در پاسخ به سوالي درباره هدر دادن موقعيت‌هاي گل از سوي بازيکنانش اظهار کرد:‌ خلق کردن موقعيت يک دستور تاکتيکي است ولي به ثمر رسيدن آن به دو عامل بستگي دارد. تمرين‌هاي خاص و نبوع بازيکن دو عاملي هستند که مي‌توانند باعث گل شدن يک موقعيت شوند. در اين هفته تمرين‌هاي خوبي داشته‌ايم. اميدواريم بازيکنان هم موقعيت‌ها را درک و از هر فرصتي که به دست مي‌آورند، استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ