والورده: بايد آن 12 دقيقه دردناک را فراموش کنيم
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:25 | نویسنده : Amir

سرمربي والنسيا در آستانه ديدار امشب تيمش مقابل رئال معتقد است که بايد 12 دقيقه دردناکي را که شاگردانش 4 گل از رئال دريافت کردند، فراموش کنند.

ارنستو والورده ديدار امشب شاگردانش مقابل رئال مادريد در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي کوپا‌دل‌ري را ارزيابي کرد و گفت: راه‌هاي زيادي براي مقابل با نتيجه 5 بر صفر وجود دارد و بهترين روش اين است که سرمان را پايين نيندازيم. بايد يک گام به جلو برداريم.

وي اضافه کرد: وقتي تيمي 5 بار به شما گل مي‌زند، يک تحليل دقيق نشان مي‌دهد که بايد آن 12 دقيقه دردناک را از ذهنتان پاک کنيم.

سرمربي والنسيا نااميدي خود را از مصدوميت سولدادو اعلام کرد و گفت: سولدادو هميشه از بخت‌هاي گلزني تيم بود و با مصدوميت او بازيکن بزرگي را از دست داده‌ايم اما والدس هست و به او باور داريم. به هر حال نمي‌خواهم از مصدوميت‌ها گله کنم. به بازيکناني که داريم اعتقاد داريم.

والورده در خصوص تعويض گاگو مقابل رئال مادريد خاطرنشان کرد: اين بهترين راه براي شروع بازي بود اما پس از يک نيمه فکر کردم بهتر است او را خارج کنم و ويکتور روئيز را به جلو بکشم. نمي‌توانم چيز ديگري بگويم جر اينکه هميشه تلاش مي‌کنم به بهترين کار براي تيم فکر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ