جذب گوآرديولا تاثير منفي گذاشته است
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 13:26 | نویسنده : Amir

سرمربي بايرن‌مونيخ اعتراف کرد که جذب گوآرديولا تاثير منفي روي تيمش گذاشته است.

پپ گوآرديولا پس از کش‌وقوس‌هاي زياد بايرن‌مونيخ را به عنوان تيم بعدي خود انتخاب کرد. يوپ هاينکس، سرمربي کنوني بايرن که تا پايان فصل سکان هدايت اين تيم را بر عهده خواهد داشت، پيش از اين از پيوستن گوآرديولا به جمع باواريايي‌ها ابراز خوشحالي کرد و آمدن سرمربي سابق آبي-اناري‌ها به آليانس‌آره‌نا را تبريک گفت ولي در ادامه به‌ يکباره تغيير موضع داد و اعتراف کرد که خبر بستن قرارداد با گوآرديولا روي تيمش تاثير منفي گذاشته است: "بهتر بود که خبر بستن قرارداد با گوآرديولا قبل از شروع سال نوي ميلادي اعلام مي‌شد نه الان که بازي‌هاي نيم فصل شروع شده است. بازتاب وسيع خبر جذب گوآرديولا روي تيم تاثير منفي گذاشته است."

برخي از رسانه‌هاي آلماني نوشته‌اند، بازيکنان بايرن از سرمربي خود حرف‌شنويي ندارند و هاينکس روي شاگردانش تسلط کافي ندارد. اين مربي باتجربه که به شدت از اين اظهارنظرها به خشم آمده است، گفت: "من رييس هستم. هر شخصي که من را مي‌شناسد، مي‌داند که در اينجا و هر جاي ديگري که کار مي‌کنم، رييس هستم و حرف اول را مي‌زنم."

بايرن‌مونيخ در جدول رده‌بندي بوندسليگا با 45 امتياز صدرنشين است. شاگردان هاينکس در هفته نوزدهم يکشنبه هفته آينده در ورزشگاه خانگي اشتوتگارت به مصاف اين تيم مي‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ