استقلال-پرسپوليس از ال‌کلاسيکو هم بالاتر است
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 15:0 | نویسنده : Amir

مدافع ايراني باشگاه القطر گفت: دربي از لحاظ شور و اشتياق و احساسات حتي از ال‌کلاسيکو هم بالاتر است.

هادي عقيلي در خصوص شکست تيمش مقابل السد قطر و گلزني‌اش در اين ديدار گفت: بازي خوبي بود و در بيشتر دقايق بازي بر توپ و ميدان مسلط بوديم. فرصت‌هاي خوبي داشتيم که منجر به گل نشد در نهايت روي اشتباه دروازه‌‌بان‌مان، رائول دروازه‌مان را باز کرد و منجر به شکست القطر شد.

وي که گلش از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد با تأييد اينکه پنالتي‌زن اول تيمش محسوب مي‌شود، ادامه داد: در تمرينات پنالتي‌ها را من مي‌زنم و مدتي هست که به عنوان پنالتي‌زن اول القطر به شمار مي‌روم.

عقيلي تأکيد کرد: دو رده سقوط کرديم و نهم شديم، اما فاصله‌ها نزديک و زمان براي جبران همچنان وجود دارد. البته بايد يادآوري کنم که در اين ديدار همه انتظار باخت القطر با گل‌هاي زياد را داشتند.

وي در مورد تقابلش با رائول گونزالس، مهاجم السد، گفت: سبک بازي رائول نشان مي‌دهد که توانايي‌هاي زيادي دارد و به نظرم هنوز توانايي بازي در اروپا را دارد. رائول دوندگي زيادي از خود نشان مي‌دهد و به عنوان بازيکن آزاد در تيم السد به ميدان مي‌رود. اين بازيکن با توجه به جنگدگي که دارد هيچ پستي برايش در زمين مشخص نيست.

مدافع ايراني القطر در خصوص محروميت کي‌روش از ديدار مقابل تيم ملي قطر و اينکه گفته مي‌شود قطري‌ها براي اين کار از لابي‌هاي پشت پرده استفاده کرده‌اند، گفت: فدراسيون مي‌تواند با پيگيري‌هايش محروميت کي‌روش را لغو کند. در خصوص لابي قطري‌ها نيز بايد بگويم که براي رسيدن به جام جهاني همه چيز ممکن است.

وي در مورد خداحافظي مهدي رحمتي، هم‌بازي‌اش در سپاهان گفت: اين خبر را در سايت‌ها خواندم. نمي‌دانم رحمتي چرا اين تصميم را گرفته است، چون بايد دليل خيلي بزرگي داشته باشد، چراکه کنار گذاشتن تيم ملي به نوعي خداحافظي از فوتبال است و تصميم سختي محسوب مي‌شود. اميدوارم که رحمتي به تيم ملي برگردد.

عقيلي در خصوص دربي 76 تصريح کرد: بازيکنان استقلال و پرسپوليس بايد هميشه خدا را شکر کنند که يک چنين بازي پيش رويشان هست. دو تيم بايد به گونه‌اي بازي کنند که تماشاگران فارغ از نتيجه به واقع از ديدن اين بازي لذت ببرند تا تماشاگر براي بازي‌هاي بعدي نيز انگيزه حضور در ورزشگاه را داشته باشد. دربي يک بازي بسيار بزرگ است.

مدافع سابق سپاهان در پيش‌بيني‌اش از اين ديدار گفت: به واقع اين ديدار را نمي‌توان پيش‌بيني کرد. من به نظرات ديگران کاري ندارم اما از نظر من اين ديدار از لحاظ شور و اشتياق و احساسات حتي از ال‌کلاسيکو بالاتر است. اين ديدار يک بحث ملي است چون نصف مملکت استقلالي و نيم ديگر پرسپوليسي هستند.

وي افزود: حتي شور و اشتياق ايراني‌هاي خارج از کشور به اين دو تيم زياد است، البته ناگفته نماند که مردم يک مقدار هم سپاهان را دوست دارند.

عقيلي در پايان گفت: در اين بازي بحث فني و جايگاه تيم‌ها در جدول جايي نداشته و براي دو تيم يک روز متفاوت محسوب مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ