مورينيو: سرمربي پاري سن‌ژرمن نمي‌شوم
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:18 | نویسنده : Amir

سرمربي پرتغالي رئال مادريد معتقد است مردم هر روز درباره شايعاتي صحبت مي‌کنند که اصلا وجود ندارد.


ژوزه مورينيو سکوت خود را شکست و مصاحبه‌اي با پايگاه راديويي فرانسوي «آر.ام.سي اسپورت» انجام داد.

به گزارش فارس،سرمربي رئال مادريد در خصوص وضعيت اخير تيمش صحبت کرد و شايعات پيرامون انتخاب بازيکنان براي ترکيب اصلي تيم را رد کرد.

وي اظهار داشت: در حال حاضر قهرماني در لاليگا براي ما غيرممکن است، اختلاف امتياز ما با بارسا بسيار زياد است. اين ليگ با فصل گذشته متفاوت است و بايد روي اهداف ديگرمان مثل کوپا‌دل‌ري و ليگ قهرمانان تمرکز کنيم اما نبايد به خودمان اجازه دهيم که دلسرد شويم زيرا دلسردي تنها کار را پيچيده‌تر مي‌کند. بايد خونسرد باشيم و از بازيکنانمان بهترين بهره را ببريم.

مورينيو ادامه داد: مردم درباره مسائلي صحبت مي‌کنند که وجود ندارد. هر روز مردم تلاش مي‌کنند تا بگويند من مشکلي ايجاد کرده‌ام، در حالي که کاري نمي‌کنم. من يک مربي فوتبال هستم، کارم را انجام مي‌دهم و انتظار نتيجه دارم. من کارم را انجام مي‌دهم و منتظرم ببينم در پايان فصل چه اتفاقي مي‌افتد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: پاري‌سن‌ژرمن مربي بزرگي دارد و مدير فوتبالي آنها و رئيس باشگاه که مدت زيادي است او را مي‌شناسم، دوستان من هستند. پرتغالي‌ها و فوتبال‌دوستان زيادي در پاريس وجود دارند. آنها تمام اجزاي موفقيت هستند. داشتن شهري مثل پاريس در فوتبال برتر دنيا براي اروپا خوب است.

وي تأکيد کرد: اما من فکر نمي‌کنم که هدايت پاري‌سن‌ژرمن را در دست بگيرم. موفقيت با آنچلوتي و لئوناردو نصيب آنان خواهد شد و آنها به مربي ديگري نياز ندارند. من انتظار موفقيت براي کارلو آنچلوتي و پاري‌سن‌ژرمن را دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ