ادين ژکو در منچستر سيتي مي ماند
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:19 | نویسنده : Amir

مدير برنامه هاي ادين ژکو مهاجم منچستر سيتي اعلام کرد اين بازيکن در نقل و انتقالات ماه ژانويه منچستر سيتي را ترک نخواهد کرد.


   اخيرا شايعاتي درباره انتقال احتمالي اين بازيکن بيست و شش ساله به تيم اينترميلان منتشر شده است و خود ژکو نيز احتمال جدا شدن از منچستر سيتي در آينده نزديک را رد نکرده بود و حتي اعلام کرده بود دوست دارد دوباره به بوندس ليگا بازگردد.

با اين حال عرفان ردزپاجيک مدير برنامه هاي ژکو اعلام کرد هيچ پيشنهادي از اينترميلان براي خريد ژکو داده نشده است و همچنين جدا شدن اين بازيکن در پنجره فصل و نقل انتقالات ژانويه را رد کرده است.

وي گفت مسئولان اينتر هيچ تماسي در اين باره نگرفته اند و اگر اين کار را بکنند پاسخ من منفي خواهد بود.

ردزپاجيک گفت ادين در منچستر سيتي احساس راحتي مي کند و قصد ندارد از اين باشگاه برود و اضافه کرد نه اينتر و نه هيچ باشگاه ديگر درباره انتقال وي تماس گرفته اند.

مدير برنامه هاي ژکو همچنين در پاسخ به سئوالي درباره احتمال جدا شدن ژکو در پايان فصل بار ديگر بر رضايت ژکو از تيم کنوني اش سخن گفت و اضافه کرد ادين ژکو در آينده نزديک در منچستر سيتي خواهد ماند.

به گزارش سايت گل، وي گفت ژکو همچنان دو سال و نيم ديگر با منچستر سيتي قرارداد دارد و هيچ لزومي به صحبت کردن درباره آينده وي نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ