بوفون قراردادش را با يوونتوس تمديد کرد
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:20 | نویسنده : Amir

باشگاه يوونتوس روز چهارشنبه اعلام کرد جيانلوييجي بوفون دروازه بان تيم فوتبال اين باشگاه و تيم ملي فوتبال ايتاليا قرارداد خود را با يوونتوس براي دو سال ديگر تا اواسط سال دو هزار و پانزده ميلادي تمديد کرد.

 آندرئا آگنلي رئيس باشگاه يوونتوس در کنفرانسي خبري گفت :« بوفون، 34ساله، قرارداد خود را با يوونتوس براي دو سال ديگر تا ژوئن 2015 ميلادي تمديد کرده است. يوونتوس هميشه خانه او خواهد بود».

بوفون که فوتبال را از باشگاه پارما ايتاليا آغاز کرد، در سال 2001 ميلادي به يوونتوس پيوست و حتي زماني که يوونتوس به علت رسوايي تباني از سري آ ايتاليا به دسته پايين تر سقوط کرد، به اين باشگاه وفادار ماند.

بوفون گفت :« يوونتوس راهي براي زندگي است. اميدوارم بتوانم تا آنجا که مي توانم براي اين باشگاه بازي کنم و هميشه بتوانم بهترين بازي را از خود به نمايش بگذارم. مي دانم چه زماني فوتبال را کنار بگذارم. من در جام جهاني دو هزار و چهارده و جام ملت هاي اروپا در سال دو هزار و شانزده ميلادي در اوج خواهم بود ».

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، بوفون که 123 بازي ملي در کارنامه خود دارد، گفت اميدوار است عنوان قهرماني ليگ قهرماني اروپا را به دست آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ