مي‌خواهم به تراکتور ثابت کنم قدرم را ندانستند
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:23 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: براي گل زدن به تراکتور سازي خيلي انگيزه دارم و مي‌خواهم به آن‌ها ثابت کنم که قدرم را ندانستند.

پيام صادقيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار‌کرد: تيم فوتبال ذوب‌آهن در شرايط خوبي قرار دارد و تمام بچه‌ها با روحيه‌ بسيار زيادي در مقابل تراکتور سازي قرار خواهند گرفت.

وي افزود: تراکتورسازي تيم‌ قوي است و امسال نيز يکي از مدعيان قهرماني است. در کنار آن شرايط ميزباني و هم‌چنين سرماي تبريز کمي کار ما را مشکل مي‌کند، ولي ما براي گرفتن امتياز به تبريز خواهيم رفت چرا که فرهاد کاظمي بازي هجومي را چه زماني که ميزبان هستيم و چه زماني که ميهمان هستيم در دستور کار قرار مي‌دهد.

مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: نقطه قوت تيم فوتبال تراکتورسازي خط مياني اين تيم است و بچه‌هاي ما اگر بتوانند دهنوي، ابراهيمي و فلاويو لوپز را از جريان بازي خارج کنند تيم مي‌تواند بازي بهتري انجام دهد.

صادقيان تصريح‌کرد: من به شخصه به دليل اينکه بچه‌ شهر تبريز هستم و پدرم هم زماني بازيکن تراکتورسازي بوده است انگيزه فراواني دارم و شک نکنيد که بازي ارائه خواهم داد تا به دوستانم در تراکتورسازي ثابت کنم که آن‌ها قدر داشتن من را ندانستند و حالا براي به خدمت گرفتن من بايد پول‌هاي زيادي خرج کنند.

وي خاطرنشان‌کرد: تماشاگران تراکتور جداي از مديرانشان هستند و من به آن‌ها احترام خاصي مي‌گذارم چرا که در بازي قبلي که در ورزشگاه يادگار امام با تراکتورسازي بازي کرديم 30هزار تماشاگر مرا تشويق کردند و اين نشان داد که ميان تماشاگران و مديران تراکتورسازي تفاوت وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ