بارسي:آمده‌ام با فرهنگ جديدي آشنا شوم
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:26 | نویسنده : Amir

بازيکن سابق تيم فوتبال ميلان ايتاليا گفت: به ايران آمدم تا با فرهنگ غني و جديدي آشنا شوم.


فرانکو بارسي پس از حضور در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خيلي خوشحالم که با دعوت مسئولان آکادمي پرسپوليس به ايران آمده‌ام تا با يک فرهنگ و رسوم غني ايراني آشنا شوم .

به گزارش فارس،وي افزود: در ديداري که مدير عامل پرسپوليسي‌ها در ميلان داشت از من دعوت کرد که به ايران بيايم و من هم چون دوست داشتم ايران را ببينم به اين خواسته پاسخ مثبت دادم.

بارسي ادامه داد: خيلي خوشحالم که به دعوت تيمي به ايران آمدم که رنگ پيراهنش قرمز است، من براي اين تيم دربي بزرگ ايران آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم پرسپوليس فاتح دربي 76 باشد .

وي در خصوص احتمال حضور 100 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادي نيز گفت: باورم نمي‌شود که 100 هزار نفر براي ديدن اين بازي به ورزشگاه آزادي بيايند اما مثل اينکه بايد اين موضوع را قبول کنم ، خيلي اميدوارم که روز جمعه شاهد يک بازي خوب و جذاب مثل دربي‌هاي بزرگ جهان باشم، بالاخره ايران داراي فرهنگ،آداب و رسوم ديگري است و من هم بيشترين انگيزه‌ام آشنايي با اين تمدن بزرگ است.

بارسي در پايان خاطرنشان کرد: تيم‌هاي پرسپوليس و ميلان با توجه به اينکه هردو تيم قرمز هستند اميدوارم در آينده رابطه‌هاي بسيار نزديکي در زمينه‌هاي مختلف داشته باشند، برنامه هاي خوبي براي اين باشگاه در نظر گرفته شده که اميدوارم من هم با توجه به اينکه براي کمک به تيم‌هاي قرمز جهان آماده‌ام بتوانم به پرسپوليس کمک کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ