راهيابي رئال مادريد به مرحله نيمه نهايي
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 14:54 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال رئال مادريد با تساوي مقابل والنسيا به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال اسپانيا راه يافت.

در دور برگشت از مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال در اسپانيا، سفيد پوشان مادريد مقابل والنسيا به ميدان رفتند و پس از تساوي يک بريک با برتري سه بر يک در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به مرحله بعد راه پيدا کردند.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار جنجالي شاگردان مورنيو با وجود گل زود هنگام بنزما بازي آساني را تجربه نکردند و با دادن دو اخراجي در پايان به نتيجه‌اي بهتر از تساوي يک بر يک دست پيدا نکردند. نتيجه‌اي که البته براي صعود کافي بود چرا که ديدار رفت دو تيم با برتري 2 بر صفر رئال مادريد همراه بود. کونترائو و دي‌ماريا در اين ديدار از داور بازي کارت قرمز دريافت گردند.

به اين ترتيب تيم پايتخت نشين بايد در انتظار بازي‌هاي امشب بماند. رئال در مرحله نيمه نهايي به مصاف يکي از تيم‌هاي بارسلونا يا مالاگا خواهد رفت.

در ديگر ديدار اين مرحله سويا ميزبان ساراگوسا بود و با 4 گل حريف خود را در هم کوبيد تا يک تيم ديگر مرحله نيمه نهايي مشخص شود. ديدار رفت دو تيم گلي در بر نداشت.

در ادامه رقابت‌ها امشب (پنج شنبه) بارسلونا در حالي ميهمان مالاگاست که در بازي رفت به تساوي دو، دو دست يافته و بدين ترتيب شاگردان تيتو براي صعود به مرحله نيمه نهايي نياز به پيروزي و يا تساوي پرگل در اين بازي خارج از خانه دارند. پيروزي بارسلونا علاقمندان به فوتبال را به تماشاي دو ال کلاسيکو دعوت خواهد کرد. در آخرين ديدار اين مرحله نيز اتلتيکومادريد که 2 بر صفر بتيس را شکست داده ديدار برگشت را مقابل اين تيم برگزار خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ