اینیستا: والدس بهترین دروازه بان دنیاست
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 14:59 | نویسنده : Amir

دروازه بان کنونی بارسا اخیرا اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را ندارد. و حالا هم تیمی هایش زبان به تمجید از او گشوده اند.

آندرس اینیستا، بازیکن باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبت هایی ویکتور والدس دروازه بان تیم کاتالان را بهترین دروازه بان دنیا خوانده

این در حالی است که چند روز پیش والدس، اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با بارسلونا را ندارد و می خواهد از این تیم جدا شده و به تیم دیگری برود.این اتفاقی است که اینیستا تمایل زیادی به دیدندش ندارد

آندرس اینیستا در کنفرانسی خبری گفت:« این یک تصمیم فردی است.من به عنوان یک بازیکن بارسلونا، دوست ندارم ویکتور را از دست بدهیم؛ چون به نظر من او بهترین دروازه بان دنیاست. به عنوان یک انسان، به تصمیم او احترام می گذارم و از او حمایت می کنم. چون هرکسی رئیس و صاحب زندگی خودش است. ویکتور ده سال پیش کارش را در باشگاه آغاز کرد و به تمام موفقیت های ممکن رسید و نمی توان کارش در بارسا را زیر سوال برد.»

اینیستا ادامه داد:« ویکتور برلحظات سخت در بارسا غلبه کرد ولی توانست با تیم ما 5 قهرمانی به دست بیاورد. در سالهای اخیر این عناوین قهرمانی هستند که بارسا را معرفی می کنند. کیفیت ویکتور و ارزش او در تیم ما برای همه روشن است.ازنظر من او بهترین بازیکن دنیاست. ما باید به مبارزه مان برای فتح جام ها ادامه دهیم. ویکتور در حال حاضر بازیکن بارساست و تا پایان فصل و تا یک سال و نیم دیگر با ما خواهد بود و همه ما باید هوشیار باشیم.»





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ