جباري: غيبت کريمي به سود استقلال است
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 15:11 | نویسنده : Amir

کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: غيبت علي کريمي در پرسپوليس به سود ما است.

به گزارش فارس، مجتبي جباري در نشست خبري پيش از ديدار با پرسپوليس گفت: شرايط ما خوب است. تمرينات خوبي داريم و براي قهرماني انگيزه داريم. بازي خيلي سختي در ليگ قهرمانان آسيا داريم. بايد همه چيزمان را در تمرين به دست بياوريم. شرايط تمرين ما خوب شده است. پرسپوليس سدي است که بايد از آن براي قهرماني رد شويم. انشالله بازي با کيفيت باشد و ببريم و راحت‌تر بتوانيم قهرمان شويم. پرسپوليس در سه چهار هفته اخير هم خوب نتيجه گرفته است.

وي ادامه داد: همه هواداران مي‌دانند چقدر اين بازي حساس است و بيشترين توجه به اين بازي را دارند. هميشه آمده‌اند و حمايت کرده‌اند و متاسفم که امکانات تماشاگران کم است. استقبال‌ آنها بي‌نظير است از همه آنها ممنون هستم و پشتيبان تيم ما هستند.

جباري افزود: خط مياني دو تيم خيلي خوب و هماهنگ هستند ولي ما بهتر هستيم. چند‌ هفته‌اي هست که بهتر شديم. نقاط قوت ما مدافعان و دروازه‌بان ما هستند. آنها اين اطمينان را مي‌دهند که موفق شويم و گل نخوريم. مهاجمان ما هم خوب بودند و از فرصت‌ها استفاده کردند. استقلال در هر سه خط خوب است. تيمي که صدر جدول است منوط به يک خط نيست. مي‌خواستم از بازيکنان تشکر کنم. بازي با ملوان خوب نبوديم.

جباري در مورد غيبت کريمي در دربي گفت: کريمي چند دربي بود بازيکن بزرگي است و اعتماد به نفس زيادي دارد. مسلما نبودنش به نفع ما است اما ديگر بازيکنان حريف آماده و با انگيزه هستند.

جباري در مورد اينکه هواداران انتظار دارند شما جزو بهترين‌ها باشيد و آيا به مجيدي و برهاني مي‌توانيد پاس بدهيد، گفت: بله پاس مي‌دهم. خودم صد درصد آماده نيستم به خاطر جراحي و مشکلات آرام آرام آمدم. از کادر فني تشکر مي کنم به من فرصت دادند و من خيلي فرصت براي بدنسازي نداشتم. فشار بازي‌ها را تحمل کردم. کم کم به آمادگي بدني مي‌رسم. مي‌دانم مشکلي نداريم. مي‌دانم چقدر اين بازي حساس است و اگر برنده شويم تاريخي مي‌شود و همه از آن صحبت مي‌کنند.مي‌دانيم اگر خوب باشيم هواداران استقلال لذت مي‌برند. مردم خارج از ايران هم لذت مي برند. دو هفته مطبوعات به اين بازي مي‌پردازند و بازيکنان در شرايط ايده‌آل قرار نمي‌گيرند و با آرامش يک دربي زيبا ببينيم اما سه امتياز را مي‌خواهيم.

 ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ