قلعه‌نويي:معلوم نيست مجيدي چقدر بازي کند
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 15:45 | نویسنده : Amir

سرمربي استقلال در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس اظهار نظر کرد.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويي درباره‌ي بازي فرداي استقلال مقابل پرسپوليس، گفت: بازي فردا حساسيت‌هاي خودش را دارد. دو سه هفته قبل از داربي ازمن سوالاتي در ارتباط با اين بازي پرسيده مي‌شد که همين امر نشان مي‌دهد امتياز اين ديدار از سه امتياز بيشتر است و اميدوارم تا اين ديدار بارفني بالايي داشته باشد و تماشاگران ازديدن آن لذت ببرند.

وي در ادامه گفت: اين بازي ربطي به جايگاه تيم‌ها در جدول ندارد و هرتيمي که بتواند آرامش و تمرکز بيتشري داشته باشد مي‌تواند در اين ديدار برنده باشد.

قلعه‌نويي در ادامه با تمجيد از تيمش گفت: استقلال بازيکنان بزرگي دارد که عده‌اي از آنها تجربه بازي در داربي هم دارند. از سويي ديگر ما تيم اول جدول هستيم و بايد طوري باشيم که جايگاهمان را حفظ کنيم. با ديدن بازي‌هاي پرسپوليس در مقابل داماش و نفت و آناليز آن دو بازي نقاط ضعف و قوت اين تيم را متوجه شده‌ايم. هر تيمي که موفق شود ميانه‌ي ميدان را تصاحب کند، احتمالا به هدفش نزديک‌تر مي‌شود و شانس بالاتري خواهد داشت.

سرمربي استقلال در ادامه افزود: با آمدن مجتبي جباري ميانه زمين ما بهتر شده و تيم ما در نيم فصل تيم بهتري شده است چرا که توانسته‌ايم نقاط ضعف خود را پوشش دهيم.

قلعه‌نويي در ادامه در پاسخ به سوالي در ارتباط با فرهاد مجيدي، گفت‌: قبل ازاين که به اين سوال باسح دهم بايد اين را بگويم که دائما فکر مي‌کنم که کدام يک از 21 بازيکن خود را خط بزنم تا با 18 نفر در مقابل پرسپوليس حاضر شويم. در ارتباط با مجيدي هم بارها گفته‌ام او سرمايه استقلال است و بر اساس تست‌هاي آمادگي جسماني هنوز به شرايط صد در صد نرسيده ولي اين که در بازي فردا چند دقيقه به او برسد را نمي‌دانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ