ابراهيم‌زاده: ملوان تيم خطرناکي است
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 16:5 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم نفت تهران گفت: ملوان تيم خطرناکي است و نبايد به آنها اجازه دهيم برنامه‌هاي خود را در زمين پياده کنند.

منصور ابراهيم زاده در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل ملوان در مورد همزماني مسابقه اين تيم مقابل ملوان با دربي گفت: در اين چند سال ما آمادگي اينکه خودمان را با اين شرايط وفق دهيم پيدا کرديم و در مسير خودمان حرکت مي‌کنيم. اميدوارم روزي فرا برسد که تمامي شرايط براي همه تيم‌ها يکسان باشد. وقتي طرفداران دو تيم بيشتر باشند همه به آن سمت و سو مي‌روند.

به گزارش فارس،وي در مورد رويارويي با ملوان خاطرنشان کرد: ملوان تيم با تجربه و ريشه داري است، آنها کادر فني خوبي دارند و در مقطعي از فصل در رده‌هاي دوم و سوم جدول قرار گرفتند. در حال حاضر ملوان کمي پايين تر آمده و مي‌خواهند باز هم به جايگاه گذشته خود بازگردند؛ اگر اجازه کارکردن به حريفمان بدهيم آنها خيلي خطرناک هستند، تيم ما پس از جذب بازيکنان جديد شرايط خوبي پيدا کرده و در وضعيت بهتري قرار دارد.

ابراهيم زاده درمورد عملکرد امين منوچهري اظهار داشت: تمامي نفرات تيم ما تأثيرگذار هستند و خود را با شرايط وفق داده‌اند، در تيم ما هر بازيکن شرح وظايفي دارد و به اولين چيزي که فکر مي‌کنند موفقيت تيم است.

سرمربي نفت تهران در مورد مصدوميت شکوري تصريح کرد: شکوري پس از عمل جراحي که انجام داده هنوز زخمش بسته نشده و شرايط آمادگي را ندارد، يوسفي نيز در ديدار دوستانه مقابل راه‌آهن مصدوم شده و کمي مشکل دارد.

سرمربي نفت تهران درمورد اينکه ملوان تيمي فيزيکي است، گفت: بازيکنان ما با تيم‌هايي که فيزيکي هستند و تيم‌هايي که با تجربه بازي مي‌کنند ديدار کردند و آمادگي رويارويي با هر تيمي را دارند، سعي مي‌کنيم تيم حريف را کنترل کنيم تا بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

ابراهيم زاده در پاسخ به سوالي درمورد اينکه فکر مي‌کند دربي با چه نتيجه اي به پايان خواهد رسيد، گفت: بهتر است اين سوال را عوامل تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال پاسخ دهند و ما در اين ارتباط چيزي اعلام نکنيم.

خبرنگاري از ابراهيم زاده درمورد وضعيت سوشا مکاني سوال کرد که او تنها به اين خبرنگار نگاه کرد و پاسخي نداد؛ ساير خبرنگاران حاضر در جلسه اعلام کردند مکاني به تمرينات نفت بازگشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ