تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, | 7:41 | نویسنده : Amir

رئال مادريد با گلزني ستاره پرتغالي خود موفق به شکست ختافه شد.


  هفته پنجم رقابت‌هاي فوتبال اسپانيا با انجام سه ديدار پيگيري شد که در مهم‌ترين ديدار رئال مادريد در سانتياگو برنابئو موفق شد با نتيجه چهار بر يک ختافه را شکست دهد.
آنخل لتيفا در دقيقه چهار ختافه را پيش انداخت و در ادامه په په موفق شد گل تساوي را در دقيقه 19 وارد دروازه ختافه کند. کريستيانو رونالدو 34 از روي نقطه پنالتي و 93 و همچنين ايسکو 59 براي رئال مادريد گل زدند.

رئالي‌ها با اين پيروزي سيزده امتيازي شده و به رتبه سوم جدول رسيدند. در سوي ديگر نيز ختافه با چهار امتياز چهاردهم است.

در ديدارهاي اين هفته نتيجه ساير ديدارها که ساعتي پيش به پايان رسيدند نيز به شرح زير است:

رئال بتيس صفر - گرانادا صفر

سلتاويگو صفر - ويارئال صفر

گفتني است از ساعت 22 و 30 دقيقه نيز تيم‌هاي والنسيا و ويارئال با هم ديدار خواهند کرد.



تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, | 7:40 | نویسنده : Amir

تیم لاس پالماس اسپانیا که مسعود شجاعی را در اختیار دارد با حضور این بازیکن دومین پیروزی فصل خود را به دست آورد.


هفته ششم رقابت‌های دسته دوم فوتبال اسپانیا با دیدار خیرونا و لاس پالماس همراه بود.

لاس پالماس که مسعود شجاعی، بازیکن ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد موفق شد با نتیجه دو بر صفر خیرونا را در زمین این تیم شکست دهد. گل‌های این دیدار را مایور 81 و آپونو 89 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کردند.

لاس پالماس با این پیروزی شمار امتیازهای خود را به 9 رساند و به رده دوازدهم جدول رسید. این در حالی است که خیرونا با همان 10 امتیازی که از پیش جمع آوری کرده بود رتبه پنجم را در اختیار گرفته است.

مسعود شجاعی در این دیدار نیز همانند چند دیدار گذشته نقشی موثر در ترکیب تیمش داشت و 90 دقیقه در ترکیب حضور پیدا کرد.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 18:8 | نویسنده : Amir

پس از پیروزی در تمامی‌ دیدار‌های گذشته در لالیگا، بارسلونا به همراه مسی امیدوار است روند ۱۰۰% پیروزی خود را در لالیگا این بر در دیدار خارج از خانه برابر رایو وایکانو ادامه دهد.

با وجود انتقالات بسیار زیاد از خمس، سرمربی رایو وایکانو به خاطر بازی باز برابر مالاگا، این مربی‌ شخصی‌ نیست که تیمش را با دفاع بسته به میدان بفرستد و تنها به ضّد حملات چشم داشته باشد. حتی اگر رقیب تیمی مانند بارسلونا باشد. بارسا هم بازی به مراتب راحتری را به نسبت بازی خانگی برابر سویا خواهد داشت. رایو تیمی است که فقدان تجربه در آن به چشم می‌‌خورد و این مشخصات بهترین ویژگی‌‌های ممکن برای بارسلونا خواهد بود.

در یک نگاه:

زمان: شنبه ۱۲ سپتامبر، ۲۲:۳۰

مکان: ورزشگاه سیاداد، اسپانیا

روش و ترکیب احتمالی‌ دو تیم:

مصدومان و محرومان:

محرومان رایو: لاس

بارسلونا محرومی ندارد.

مصدومان رایو: خوزه کارلوس، یگو فالکاو، نیری کاستیو، رودری

مصدومان بارسلونا: پویول، آفلای، کوئنکا، آلبا

 

خوب است بدانید:

۱- در ۳۲ بازی از ۳۷ بازی آخر بارسلونا، حداقل ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

۲- بارسلونا ۹ بازی آخر خود در لالیگا را برده است.

۳- بارسلونا در ۷ بازی آخر خود در لالیگا، در هر دو نیمه، پیروز به رختکن آمده است.

۴- بارسلونا در ۵ بازی آخر خود برابر رایو، حداقل سه‌ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

۵- رایو در ۸ بازی از ۱۰ بازی اخیر خود حداقل ۲ گل را در هر بازی دریافت کرده است.

۶- رایو سه‌ بازی آخر خود در لالیگا را واگذار کرده است.



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 14:34 | نویسنده : Amir

کمیته اجرایی یوفا اعلام کرد 32 شهر برای میزبانی یورو 2020 اعلام آمادگی کرده اند.

لیست شهرهای نامزد:

یاروان ارمنستان – باکوی آذربایجان – مینسک بلاروس – بروکسل بلژیک – صوفیای بلغارستان – زاگرب کرواسی – پراگ جمهوری چک – کپنهاگ دانمارک – لندن انگلستان – هلسینکی فنلاند – لیون فرانسه – اسکوپیه مقدونیه – مونیخ آلمان – آتن یونان – بوداپست مجارستان – اورشلیم رژیم صهیونیستی – رم و میلان ایتالیا – آستانه قزاقستان – آمستردام هلند – ورشو و چارزوی لهستان – لیسبون و پورتوی پرتغال – دوبلین ایرلند – بخارست رومانی – سن پترزبورگ روسیه – گلاسکوی اسکاتلند – بلگراد صربستان – مادرید، بارسلونا، ‌بیلبائو و والنسیای اسپانیا – سولنای سوئد – بازل سوئیس – استانبول ترکیه – کیف و دونتسک اوکراین – کاردیف ولز.

پلاتینی می خواهد در شصتمین سالگرد یوفا تعداد زیادی از کشورهای اروپایی را در میزبانی یورو 2020 شریک کند. بنابراین سیزده شهر میزبان مرحله نهایی یورو 2020 خواهند بود. هر شهر می تواند هم برای میزبانی دور گروهی هم برای میزبانی دور حذفی اعلام آمادگی کند. در 25 سپتامبر 2014 میزبان های نهایی مشخص خواهند شد.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 22:0 | نویسنده : Amir

گزارشات از اسپانیا حکایت دارد که اتلتیکو مادرید این هفته تمدید قرارداد هافبک ترک خود آردا توران را رسمی‌ خواهد کرد. این هافبک ترک مورد توجه باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا است.



بازیکن ۲۶ ساله سابق باشگاه گالاتاسارای مورد توجه لیورپول و چلسی است و حالا اتلتیکو در پشت صحنه کار‌های تمدید قرارداد وی را تکمیل کرده است. طبق گزارشات اردا در قرارداد جدید خود که این هفته رسمی‌ خواهد شد، تا سال ۲۰۱۷ در خدمت باشگاه مادریدی خواهد بود و برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید می‌‌کند.

همچنین بند جدایی زود هنگام این بازیکن هم به ۲۴ میلیون یورو رسیده است. اتلتیکو این هافبک را در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به خدمت گرفت.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 21:57 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال بارسلونا روز سه شنبه از درآمد 509 ميليون يورويي خود در فصل 2014 - 2013 خبر داد.


بارسا بعد از رئال مادريد دومين باشگاه جهان است که گردش مالي آن به نيم ميليارد يورو مي رسد.

 بارسا افزايش درآمد خود را با افزايش درآمد تبليغاتي و فروش تياگو آلکانتارا به بايرن مونيخ مرتبط دانست. بارسا بر روي سود 36 ميليون و 900 هزار يورويي حساب باز کرده است.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:57 | نویسنده : Amir

هافبک برزيلي ميلان دو هفته‌ به علت آسيب‌ديدگي‌ نمي‌تواند تيمش را همراهي کند. او گفت که در دوران آسيب‌ديدگي از ميلان دستمزدي نخواهد گرفت.


کاکا که در فصل جابه‌جايي تابستاني از رئال‌مادريد به ميلان بازگشت، از ناحيه عضله پا مصدوم شد و حداقل تا دو هفته‌اي دور از ميادين خواهد بود.

کاکا با اين آسيب‌ديدگي‌ بازي چهارشنبه شب تيمش برابر سلتيک اسکاتلند در ليگ قهرمانان اروپا را از دست داد. او همچنين در بازي حساس يکشنبه شب برابر ناپولي در رقابت‌هاي سري A هم نمي‌تواند به ميدان رود. او تنها بازيکن آسيب‌ديده ميلان نيست. استفان الشعراوي، ريکاردو مونتوليوو، آباته و ماتياد شيلو از ديگر مصدومان تيم آلگري هستند.

اين هافبک برزيلي پس از آسيب ديدگي‌اش در گفت‌وگويي که با کانال تلويزيوني ميلان داشت، تاکيد کرد که در دوران آسيب‌ديدگي دستمزدش را از باشگاه ميلان نخواهد گرفت. او گفت: به صراحت بگويم اصلا انتظار چنين آسيبي را نداشتم. نمي‌خواهم در اين مدت دستمزدي از باشگاه ميلان بگيرم. تنها از باشگاه مي‌خواهم که از من حمايت کند تا هر چه زودتر دوران آسيب‌ديدگي‌ را پشت سر بگذارم.

ميلان فصل جديد سري A را بد آغاز کرد. شاگردان آلگري از چهار بازي خود تنها چهار امتياز را کسب کرده‌اند.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:43 | نویسنده : Amir

هفته چهارم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا لاليگا روز دوشنبه با برگزاري دو ديدار پايان يافت.


در اين ديدارها الچه در زمين خود با نتيجه صفر بر صفر وايادوليد را متوقف کرد و اتلتيک بيلبائو ميهمان خود سلتاويگو را با نتيجه سه بر دو شکست داد.

 بر اساس جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها اتلتيک بيلبائو با اين پيروزي و کسب نه امتياز از چهار بازي به رده پنجم جدول صعود کرد. در حال حاضر اتلتيکو مادريد و بارسلونا هر چهار بازي خود را برده‌اند و در صدر جدول قرار دارند.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 23:7 | نویسنده : Amir

تيم لاس پالماس با گلزني بازيکن ايراني اش اولين پيروزي اش در دسته دوم فوتبال اسپانيا را جشن گرفت.


در ادامه مسابقات هفته پنجم ليگ دوي اسپانيا، از ساعاتي قبل لاس پالماس که مسعود شجاعي را در اختيار دارد به مصاف رئال خائن رفت و توانست اين تيم را با نتيجه 0-1 شکست دهد.

تنها گل اين ديدار را مسعود شجاعي در دقيقه 36 براي تيمش به ثمر رساند.

اين دومين گل مسعود در دومين بازي اش براي لاس پالماس بود.

لاس پالماس به لطف گل بازيکن ايراني اش به اولين پيروزي اش در فصل جديد رقابتهاي ليگ دوي اسپانيا رسيد و با 6 امتياز به رده سيزدهم صعود کرد.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 17:33 | نویسنده : Amir

مصدومیت دامن باشگاه بارسلونا را هم گرفت.


کادر پزشکی‌ باشگاه بارسلونا امروز حامل خبر بدی بود. طبق آزمایشات پزشکی‌ یک شنبه، کادر پزشکی‌ بلوگرانا تایید کرد که جوردی آلبا سه‌ هفته را به علت مصدومیت همسترینگ پای این بازیکن، از میادین دور خواهد بود. بارسلونا در این بازی آدریانو را به جای جوردی آلبا به میدان فرستاد که پای گل اول را داد. حالا آدریانو یار ثابت بارسلونا در دیدار برابر آژاکس و سلتیک خواهد بود.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 109 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ